OT: God Morgon 20 Dec - 08
Morron på er alla. Hoppas ni sovit gott.
Själv känner jag mig så nöjd för en gång skull, har fått städat, renbäddat, duschat etc, det känns kanon att fått ett rent hem igen. Veckan har varit tokhektisk, så nu ska det förhoppningsvis bli en lugn o mysig helg.
Nu ska jag snart i säng, dagen har vart låååååång.
Zimba önskar er en bra Lördag.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Godmorgon, jag är uppe med tuppen idag. Ska strax kör in en runda till Malmö, ska träffa mamma där, innan vi kör hem ska vi inom och fika med morfar. Sen ska jag hem och försöka hinna baka det sista julgodiset. Gav mig på marmelad godisar i går och dom blev bra, misslyckades sist =0)
God morgon ! Underbar hund, vad är det för ras ?
Har själv en golden och labbe (så om det är en tik blir
han genast förälskad, om inte så……..nja…… då får
han INTE vara med). Har Du (inte vovven….) också fibro ?
Med vänliga hälsningar Anette (amigo-7)

#2 Glömde ju önska dig välkommen till Sajten, hoppas du ska trivas !!!
Ingen bra dag. Min kille skulle har fyllt år idag men dog för 3 år sedan. Så det blev en vända till kyrkogården.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nä, natten var trist. "Tåget körde över mig" igen = skov. Har inte gått ut på hela dagen. Mår illa och är öm på flera ställen. Ett sådant här skov brukar sitta i 3 dygn.
Någon här har vovve ser jag. DET är en av de bästa mediciner man kan ha! Har själv en 13-årig puli som tyvärr har cancer, men är så tillgiven och pigg ännu.

#5 Beklagar