OT Vad önskar ni er i julklapp?
Snart är julen här som ni alla märker. Mycket skall göras, klappar ska handlas(göras) och mat ska lagas.
Undrar vad ni andrar önskar er i julklapp. Något som bara är till er.
Om jag inte loggar in här innan jul så önskar jag er alla en riktig god jul!!!
ps. kanske ska jag säga vad jag önskar mig. hmm Jag skulle önska mig en spa-weekend. Bara bli ompysslad och bara få vara och må riktigt bra.
krammisar!!!
Thermo ridbyxa önsker jag, det och ny ridhjälm, samt Narnia på dvd, inte dom nya utan den gamla serien till BBC :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

( jag tog mig friheten att lägga till ett OT i rubriken och ta bort tråd nummer 2,ok hoppas jag, annars så får du skälla på mig )
Jag konstaterade senast i går att jag skulle vilja skjuta lite på julafton, kan man det ??? JAg hinner ju inte med allt jag vill.
Vi ska ha julafton hemma och då är det ju en hel del som ska göras handlas osv osv, jag har dock deligerat en del av julmaten till mina föräldrar och svärföräldrarna, Men städning dukning pyntning mm mm måste ju göras. Och gubben min han jobbar så lägligt fram till julafton. Så det enda han hinner fixa innan är granen, det kan jag inte hugga och släpa in själv. TUr jag har Mackan =0) Han ska va hos sin pappa i helgen och då hade jag planer på att packa in alla julklappar och göra det sista godiset och kanske hinna slappa =0)
Vad jag önskar mig i julklapp, det är ingen sak el upplevelse det är en önskan och som ni vet om man berättar sin önskan så slår den inte in.
GOD JUL TILL ER ALLA

hej machegirl,ha det så bra i jul ,vi hörs.janecitarica,
…

Zimba har jul ångest, eftersom min farsa dog för inte så länge sen, så känner jag ingen glädje alls över detta. Får väl säga att jag önskar mig att julen va över.
Fast önskar friska djur o att vi alla ska få ha det bra.
Zimba julsabbotören.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Önskar mig också att julen är över:)
Men jag firar hos min dotter så jag slipper julpyntar här. Nu är det hon som får strressa.
Men om 3 dagar börjar vi gå mot sommaren igen. Det ser jag fram emot.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag önskar mig så mkt :D jag är present galen XD
ny ridhjälm
lock och volym tång
ny mobil( fick ärva min pappas gamla som han haft på bygge när min gick sönder)
presentkort på böcker, kläder, heminredning och djuraffärer :)
Ett nintendo DS
onödiga med roliga små saker från lagerhous
en spel dator till mig :P OBS önskedröm!
Snygga vinterskor
en fin och mjuk säng till min hund
Och till mig en tempur madrass ps en hästens skulle också gå bra ;)
Det där var en bråkdel av min oändliga önske lista, som studerande så är det alltid nånting som behövs eller som man bara vill ha men inte kan köpa själv:(
Jag önskar att vi alla kunde få bli friska och göra allt
man gjorde innan. (fick sälja min häst p g a fibron) och när
jag ser hästar blir jag tokig, känner hästens rörelser inom
mig och känslan då man enbart lever för hästen och alla
underbara omgivningar. Red en gång på en ardennerhäst
och blev helt förstörd i flera dagar. Kanske att det skulle
funka på en islandshäst med tanke på deras underbara
gångarter. (förstår inte varför det blir så stora mellanrum
mellan raderna, måste fixas……..).
Önskar mig annars en ny dator (som jag ska få) då den
här gör precis som den vill. Kram till allihopa ! /Anette
#7 kolla inne på dina instälningar om du har hakat av för dubbel radavstånd :) Nu tänker jag på dina instälningar här inne på iFokus altså.
Och jag vet fler som inte kan rida större grövre hästar för att man får sära aldeles för mycket på benen så man spänner sig, utan prova en smalare isläning, tylten är fantastisk iaf för mig! :D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

#7 Jag hade islänning ett tag, han va underbar att rida, men jag fixade inte allt som hade med ridning mockning osv osv 7 dagar i veckan. Till slut kände jag att han va en för bra häst för att bara bli riden 2-3 gånger i vecan, och stå resten av tiden. Så han fick jag tyvärr sälja, saknar honom så !