Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 721 ggr
linasvovvar
0

Godmorgon 16 december

Inatt trodde jag att jag blivit knäpp vaknade av att hela huset skade, Men fick i morse bekräftelse på att jag inte va det, jordbävning i skåne 4,7 på skalan.

Läskigt !!!

Tatsja
0

Hörde det på radion. Förstår att det är läskigt,otäckt och skrämmande. Hoppas det inte blir efterskalv. De pratade om att det kunde hända.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

linasvovvar
0

#1 Om det blir efterskalv så kanske vi inte ens känner det. Inte tror man att sånt här ska hända i lilla skåne.

Jag vaknade av att jag va sur på gubben min, undra va f*n han höll på med, jag är nyopererad och behöver ligga stilla, trodde han skakade sängen……men han va oskyldig.

Får följa nuheterna och höra vad dom kommer fram till, om man ska behöva gå och vara orolig för detta också nu

Mettan
0

Jag var vaken och märkte inte ett dugg, så jag blev ordentligt överraskad när jag hörde det i de lokala nyheterna. Inte ens katterna reagerade och mina vindspel, som lrör sig bara gardinen rör sig lite hördes inte heller. Jag bor i Landskrona och hörde just på radio Kristianstad att någon har känt det och 300 meter därifrån märktes det inte alls.

Mettan

Tatsja
0

Kanske är olika på grund av vilken bergsgrund man bor på.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?