en steg åt rätt riktning...........
Fick idag kallelse till smärtkliniken !!!
Är sååååååååå glad, äntligen nåt som går bra.
När jag ringde för några veckor sen så sa dom att jag skulle få vänta till efter nyår innan jag skulle få komma.
Nu ska jag till Sabbatsberg nästa torsdag!!!!
Nu undrar jag: Vad gör man där????
Är det nån som vart där??? (Sabbatsberg alltså???)
Ett steg åt rätt riktning!!!!

smärtkliniken går mest ut på att samtala med läkaren om alla besvär man har och att få komma i kontakt med alla man behöver, spec sjukgymnaster, arbetsterapeuter, mm, mm. Undersöker och skaffar en liten egen bild, på min smärtklinik i solna så behandlas man som person och inte som diagnios…
Lycka till och tat lugnt =)
Jag fick min diagnos när jag gick på smärkliniken vid S:t Göran. Det sjukgymnast jag hade där flyttade till Sabbatsberg.
Vi var en liten grupp personer med verk, några med diagnos, andra utan, förutom att vi träffade läkare etc var och en också hade en del informationer och diskussioner i gruppen.
Vi fick prova på lite olika bandlingar och för mig passade KROK (basal kroppkännedom) bäst.
Hoppas du kommer att tycka att det blir givande!

hej det är jätte bra på smärtklinilerna för du kan få hjälp och svar på alla dina frågor.jag gick på sankt görans den var bra,men var noga och ta alla hjälpmedel du kan få det har jag gjort.janecitarica,jag är glad för din skull för man brukar få vänta länge.chao.