Nu ska vi bli botade...
Ja efter mycket surfande på nätet kan man ju hitta hur mycket som helst men det här slår ju ut hela svenska vården… Vi får alltjämt höra att det finns inget att göra, käka mediciner bla bla bla… men nu är det över och sjukdomen fibromyalgi kan oxå vara över för gott. Visst låter det bra? Men alla dessa människorna kan inte ha fel… så nu är det finland som gäller och här har ni länken till människorna som varit där:
och här kommer länken till hans hemsida:
Läs och njut…
Mvh ÅÅ
Hannu har vi haft många trådar om tidligare, redan förra våran postade jag första tråd om han :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

aha oki… ja då var ju inte jag med så det har jag missat… men var det någon här som sprang över el?
#2 jag tror faktisk han kommer til Sverige i bland, för det är några som fått behandling av honom. Jag vet en i Norge från fibromyalgiföreningen där som smet til Finland och fick behandling, 4 behandlingar och hon var symptomfri
Principen hans ligger i att vissa har fibro pga upphop av skit och toxiner i muskulaturen pga led har stelnat och att detta skapar värken, detta kan ju han åtgärda vid att lossna leden igjen så kroppen gör sig av med sina "sopor" igjen :)

Det låter ju skitbra.. då slipper man isf åka över. Det här måste jag bara testa, kosta vad det kosta vill men det är minsann värt varenda krona om man kan få bort det! Tack Rita
Presis :)
Men sen får man ju tillägga att inte absolut alla har fibro av denna anledning, han säger ju själv (jag har mailat med honom) att inte alla kan han bota på detta sätt, men vissa kan han förbättra lite för. Vi stelnar ju alla till och just den biten kan han hjälpa med!
Det var faktisk hans ord om upphopningar och fler med fibro som blir bättre av lågkolhydratskost som fick mig att googla detta om fibro, socker och slaggstoffer i muskulaturen och skriva några artikler om det.

Blir alltid så misstänksam när det helt plötsligt kommer någon som kan genomföra mirakel.
Det har nog inte så mycket med mirakler att göra, utan en som har snubblat över ett sätt att bota en form av fibro tror jag..
Men jag kan ju inte låta bli att undra, om detta nu fungerar så bra, varför får inte alla sjukpensionärer/sjukskrivna pga fibro åka till honom och återgå till det normala arbetslivet?
Jag menar, det är ju viktigare att vi kan jobba än att ha ett drägligt liv idag i dagens samhälle 
#8 ja av samma skäl som allt annat innom vården? Det måste vetenskapligt beprövast nogrant innan skattebetalarnas pängar spenderast på sådan?
I bland tycker jag dom är lite för knipiga med sina pängar, den goda staten..

Jag ställer mej tvivlande ialla fall för jag har hört om honom förut om jag inte minns fel och det borde orsakat ramaskri om man blir botad. Nej, det har pluppat upp så många sådana "botare" så jag väljer att vänta och se tills den dagen kommer om dom kan presentera stora resultat.
Än så länge finns vad jag förstår bara ord och eget skrivet material eller? Det finns väl inget från sjukvården ang detta?
Nej inte föruten dom som har haft fibro som diagnos, varit til honom och sen inte har fibro längre, varpå läkare har diagnoserat dom symptomfria igjen. Det räcker plenty för min del som prov på att vissa kan bli bra det.
Sen om andra välger inte prova får det ju stå för var och en att besluta själv 

Ja det räcker inte för mej. Man vet ju inte ens om dom har haft fibro. Fortfarande idag så finns så urusla läkare som sätter diagnosen Fibro på allt.
Men jag idiotförklarar inte dom eller dej som tror på detta, jag säger bara vad jag tror själv om denna mirakelman.

Mamma hittade han via en bekant i finland! ska få behandlig av han som julklapp av mammsen, får se om man blir bättre, måste ju prova nu när tröttnat på alla medeciner =(