Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 986 ggr
machegirl
0

sjukstugan här.......

Magsjukan har hittat men till oss. Inatt så kräktes lilltösen(4 år) mer hela vår säng. Stackarn koka nästa av feber,. Sen på morgonen klaga sonen (10 år) på att han hade ont i magen. Äh, det går säkert över säger hans pappa o jag.

Han och hans storasyster (11 år) åker bussen till skolan. jag åker till läkarn. ( vart sjukskriven till 4/1-09)

Då ringer gubben och säger att grabbens fröken ringt hem för grabben kräkts i skolan!!

Snacka om att få dåligt samvete.

Hämtade honom med bilen. Gubben tog och åkte till jobbet när jag kom hem.

Nu ligger grabben i sitt rum med en hink framför sig och slöar framför tv

Lilltösen gör samma sak, fast nere i vardagsrummet.

Sj så har jag precis hängt upp tvätt. (sängkläderna)

Nåväl, lite om vad jag gjort de senaste timmarna :-)

krammizar

PS: har jag nämnt att jag känner mig lite konstig i magen!!! bara att vänta o se!

Rita-S
0

Ajdå, lyder bara sådär måttligt roligt vet jag!
Det går vinterkräksjuka här på jobbet med men jag har inte fått den änn, spritar ner mina händer efter toabesök och innan jag äter med Alcogel nu för tiden för jag tänker värkligne inte ligga och kräkas!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

machegirl
0

rita, hoppas verkligen du slipper. Nu ligger gubben o jag sjuka.

Fy 17 vad otrevligt det är bläääää

Rita-S
0

Jag släpte vet jag, gubben släpte undan med ett offer till toastolen, men han mådde hemsk i 3-4 dagar!
Det måste ha varit matförgiftning och inte magsjukan..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

machegirl
0

ush va jobbigt. har inte råkat ut för det men hört att det ska vara förjäkligt!!

hoppas han mår bättre nu!!

Rita-S
0

Jo nu är alt okej igjen, han var åter igjen på jobbet måndag, men som han sa, nu vet han hur jag har haft det med min fibromage, och han avundas inte mig det sa han! ;) Kanske inte helt fel med litt medkänsla?`Bara så tråkigt med hur han fikk innsikten!

machegirl
0

jo, det är ju d.

Kroppen är ju inte direkt som den ska med oss fybroare.

All smärta man känner vill man inte ens ge till sin värsta fiende!

Janecitarica
0

hej,vilken otur du har,hoppas du klarar dig från magsjukan.tvätta händerna hela tiden ordentligt så kanske du slipper bli smittad.krya på dig och barnen då.janecitarica.kram.