fortsättning på cirkusen......
Var hos min läkare i måndags. Hon sa att hon nu inte kan sjukskriva mig mer än en månad i taget.
Nåväl, får väl fortsätta så ett tag då, eller tills man vet hur det går med FK.
Hon skrev även remiss till en fybro-grupp som finns här.
Har även skickat remiss till en psykolog, eftersom hon t6ycket att jag blir mer och mer depprimerad. Inte konstigt med tanke på allt man går igenom. Snart 5 mån utan ersättning!!!
Till råda på allt så ringde jag FK för att fråga hur det gick med papprerna om min omprövninmg och då berätta dom att papprerna vart på vilivägar och hamnat på annat kontor!!!
Den handläggare som ska ha mitt ärende är denna vecka på semester och återkommer först nästa tisdag!!!!
När man själv råkar göra ett litet misstag så blir det hur i helvete(ursäkta uttrycket) men när d gör det så är det lugnt!!!
Vet snart inte vad jag ska göra. allt ser bara mörkare och mörkare och jag blir inte bättre.
Känner inte igen mig som person längre. Sitter bara hemma, undvikeratt gå ut så mycket så möjligt och orkar knappast bry mig om mitt utseende längre.
säger bara : Tack FK. Ni ska vara till för att hjälpa oss som behöver hjälp men det ända ni gör er trampa på oss som redan ligger!!!
Värkligen frustrerande.. väm vaktar vakthunden? Det säger jag bara. Nån måste ju se till att fk sköter sig med så det inte går ut över oss med deras slarv.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

jaa, finns det inte någon högre instans att anmäla till när dom inte fullföljer, eller klantar sig, någon här som vet?
Annars, machegirl, så kan du alltid höra av dig till de personliga ombuden, i din närort, de kan hjälpa till med nästan allt, dom är helt underbara.
Bara ring dom och berätta litet om din situation, så får du det stödet och informationen som du behöver så väl nu.

ringde den och de sa att det det kommer att vara datumet då den först kom in till dem som kommer att gälla, oavsett vart den hamnade. det var iaf en tröst!!
Få se vad som kommer att strula nästa gång-
men så är det med "strul-kassan"

ah bleh, jag lider med dig machegirl..