Ot godmorgon 2 December
Godmorgon godmorgon, sovit gott ??? Det har inte jag, legat och lyssnat på 2 som hostat hela natten, blir galen….
Idag ska jag till tandläkaren…whiii ska få en ny tand, har inte haft framtand på ca 2 år !!!!!!!!
Blev lack i morse skulle beställa julklappar till ja ni vet släktingar som har allt, på www.unicefs.se hemsida, där man bla kan köpa mat och vatten till barnen, vaccin och pennor, bollar och tält, ja iaf jag skulle göra det till några i släkten, men dom hade bara 4olika banker man kunde betala ifrån. Jag mailade och klagade……..ja ja jag vet surkärring !!!!

PissPOTTA dom ringde nyss, tandläkaren är sjuk…….f*n ända gången man ser fram i mot att gå dit =0(

heheh @ surkärring.. jag tycker inte att det var surt; bara ett sätt att försöka få dem att få in mer pengar - heja Dig! Va räligt att tandläkaren blev sjuk, typiskt! Jag har varit inne på www.utanvatten.se och köpt vattenflaskor..utan vatten.. Pengarna går till att bygga brunnar, eftersom minnet är kort kommer jag inte ihåg vart men jag tyckte det var en bra grej.
Idag är det en ontdag, jag tror det är vädret (regnar som fan) som spökar OCH ännu en förkylning på G.. bläääääääääh.

hahah här har jag skrivit i Dagens Godmorgontråd och så var jag ändå på väg att göra en eftersom "jag inte hade sett nån idag".. minnet.. hjälp! 

#3 Hahah Anna-Klara då e det riktigt illa =0)