Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterhälsavälvaro
Läst 1211 ggr
chigak
0

Denna olidliga trötthet....

Nu har tröttheten slagit till med full kraft. Har ingen energi över huvudtaget. Känner mig helt slut trots att jag sovit läänge inatt. Gick inte upp förrens kl 11 idag. Vill ju göra fint inför advent nu och skulle behöva städa hela huset men förstår inte hur jag ska orka…..

Väntar på att min läkare ska ringa så att vi kan diskutera mina mediciner. Jag började äta en ny sorts antidepressiva för en månad sen ( äter bara det under vintern) och de fungerar inte särskilt bra så det gör ju inget bättre heller.

Nån som har nåt tips på hur man ska kunna hitta orken att göra det där man så gärna vill göra?

ovkyhn
0

Ät D-vitamin magnesium och omega 3,

chigak
0

D-vitamin och magnesium äter jag redan men ska testa omega 3 också. Tack för tipsetGlad

Rita-S
0

Rysk rot har jag börjat ta, i tabletter altså, 1-2 om dagen och den ger lite mer energi. Jag är lika trött ofta, men får på ett vis lite mer energi ändå av dom. Fungerar hyfsat bra for mig, och magen blir inte knäpp som när jag skulle druckit redbull eller nånting

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

chigak
0

Rita-S:  det ska jag nog ta och testa. Allt är värt att prova när man känner sig sååå trött… Glad

Rita-S
0

#4 den är tyvärr ganska dyr, men dom säger att man skal inte behöva ta den dagligen i flera veckor för att få en "buffer" i kroppen på den. Jag märkte litegrann skillnad redan 2 gongen jag tog dom exempelvis, och jag tycker den är värd varända krona :) Det står på den att man skal märka energi innom 30 minuter, men det kan nog ta upptill halvannan timme för full effekt

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Anna-Klara
0

ohh, det måste jag också gå och prova.. tack för tips Glad

Rita-S
0

Hoppas ni får hjälp av den iaf :)

Jag tycker den fungerar hyfsat, men nåt mirakel är det ju inte för mig. Men det är klart det hjälper!

Bigblomman
0

Järntabletter, ljusbehandling?

Janecitarica
0

är ljusbehandling bra?