OT: God Morgon 27 Nov- 08
Efter en 7jävlig kväll men b.la översvämning i badrummet så tänker jag nu dra täcket över huvudet o försöka sova. Blir till att städa senare, lika tråkigt som alltid.
Zimba hoppas på en bra Torsdag åt oss alla.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Va men jösses vad har hänt Zimba ???
Jag är fortfarande sååå förkyld, är riktigt trött på detta nu.
Ska inte göra så jättemycket idag, det vanliga tvätta och städa. Borde även hinna med och göra lite smycken !

oh oups, översävmning i badrummet är ingen höjdare Zimba
hoppas du fått ordning på det nu.
Jag har idag gjort iordning mina köksstolar, bytt tyg på sittdynorna och det blev så himla bra! heja mig! 
Ha en bra kväll/natt *kram*
#1 krya på dig! *extrakram*

Det hade blivit stopp i rören, så det blev en liten översvämning, men rörmokaren kom o fixa det inatt, fast han väckte halva huset med sina mullrande apparater. Men nu e det ok igen.
Lina: Krya på dig vännen, du kan skicka lite förkylning till mig, jag känner för att bli förkyld så jag kan ta det lugnt.
Anna-klara: Va duktig du e, det e så skönt när man gjort nåt o sen blir nöjd över det.
Kramar till er.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Tack för krya på mig hälsningarna. Känns faktiskt lite bättre nu ikväll.
Zimba, vilket strul, stackars dig, har du fått röjt upp ännu ?
Anna-klara gud va du e flitig =0)
Själv har jag varit i skogen med ett gäng hundar och plockat mossa…gick lite vilse, blev orolig ett tag men tills slut hittade jag bilen =0/
Nu ikväll har jag tjafsat med Mackan, att han inte kan lära sig att INTE ljuga, jag blir skogstokig på sånt, tyvärr går det ut över alla andra här hemma, katten åkte ner från köksbordet och hundarna åkte in i sitt rum GRRRRRRR är fortfarande så arg att jag kokar

Det känns som om jag var FÖR duktig idag,känns i fingrarna och ryggen - men det var det värt!

#5 Inte kul med extra värk, men ibland känns det som det får kvitta bara man får fin =0)