Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 898 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 24 Nov - 08

Morron på er alla. Sitter här mitt inatten o ska försöka gå o lägga mig, men har sån yrsel att jag inte kan vrida huvudet än mindre resa mig upp. M.a.o hela världen snurrar runt runt.

Hoppas ni andra mår bättre o sover gott nu.

Zimba önskar alla en bra Måndag.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Godmorgon på er !

Zimba, det är inte så att du har fått kristaller i örat el virus på balanssinnet. JAg hade virus på balanssinnet för ett par år sedan, vi va i Thailand och jag känner mig full dygnet runt. Det va skit jobbigt, Hoppas det går över snart gumman.

Idag är det snö och kallt här i skåne, ska strax köra Marcus till skolan för vägarna är isbana.

Sen ska jag till vet med Baloo igen,har har en envis bakteri i ena örat, men dra på trissor så denna gången ser det faktiskt bättre ut än på länge. Ska bli kul att höra vad vet tycker.

Ikväll är det möte med soc och sedan handledning….. så kvällen är räddad =0/

Cirkusprinsessan
0

Hej Zimba! Hoppas du känner dej bättre nu. Brukar du ha problem med yrsel eller var det en tillfällighet? Själv hade jag mycket problem med det när jag fick struma och det berodde nog mest på utmattning samt panik/oro. Jag har även det ibland när jag har nack eller huvudvärk men det är ändå inte den där karusellyrseln utan mer gung och ostadighetskänslan. Har man virus på balansnerven så kan man nog inte sitta vid datorn utan då ligger man o bara kräks.

Hursomhelst är det väldigt obehagligt för man blir rädd eller orolig och då känner man sej ännu yrare…Krya på dej

Anna-Klara
0

Varför är det så tungt just nu? Hjälp.. jag går i ide tror jag.. och kommer fram nån gång i slutet på mars igen.

Zimba
0

Jag brukar få yrsel som ett brev på posten när det e mycket el har vart mycke o börjar slappna av, mamma e likadan. Men det e lika otrevligt ändå.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever