Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 1150 ggr
MonicaG
0

OT: Bara elände!

Som om det inte vore nog med att man är trött och har ont. I går hade jag stickningar i fötterna och händerna.

Och så har jag så ont i magen för jag är så orolig.

Jag har en honkatt som försvunnit. Har inte sett henne sen jag släpte ut henne på morgonen i tisdags.

Hon har aldrig försvunnit förut då jag har haft henne så tankarna går ju att det hänt henne något. Och så är det ju kallt och i natt föll de första små flingorna.

Har hon blivit påkörd, har både tåg och motorväg inte allt för långt bort. Eller har hon ramlat i ån. Blivit skadat, träffat på ett rovdjur eller någon annan plågoande. Tankarna går ju i mängder.

Jag har inte haft henne så länge för jag hittade henne själv i somras mager och eländig och har haft lappar och annat ute på olika kattsidor för att se om någon saknar henne. Har aldrig hört något.

Men jag saknar henne! Hoppas hon har sina nio liv och står hemma utanför dörren ikväll.

machegirl
0

gumman då :-(

Förstår att du är orolig. Håller tummarna för att hon hittar hem snart

krammizar i massor

abbis
0

Kisse kommer säkert..har oxå katter som tar sig en tur ibland och det är värst första gången dom gör så…håller tummarna att hon är välbehållen..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

tuska
0

Hon kommer nog ska du se, hon har säkert träffat den"rätte". Det brukar ta tre dygn innan det är överstökat och hon behagar att komma hem, om du nu inte har henne kastrerad villsäja.

Kan det vara så tror du  ??

linasvovvar
0

Monica hur har det gått ?? Har kissen kommi hem ??

Tänker så på dig !!

machegirl
0

Hur har det gått?? har kissen kommit hem???

Tänker på dig!!!

krammizar i massor!!!

Zimba
0

Men va jobbigt, hoppas missen kommer hem. Sånt kan oroa sönder en.

Håller tassar o tummen.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever