Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 983 ggr
linasvovvar
0

OT godmorgon 20/11

Hoppas ni alla har sovit hyffsat i natt. Själv blir jag snart GALEN på Fredrik och Marcus som hostar hela natten.

Idag ska jag åka och hälsa på en kompis och hennes lilla babys !

Ikväll har jag lovat att baka en kaka till fredriks arbetskamerat som tydligen inte har en fru som bakar =0)

Hoppas ni får en underbar dag

annsa
0

Godmorgon alla.

Har precis kommit in efter promenad med hundarna. -9 ute. Brrrrr.

Ha en fin dag alla.

Natali
0

Morron

Har sovit tungt i natt. Om än jag itne är utvilad. Tog alla piller jag hade i går, vanliga värk plus insomning. Har det ju lite körigt i familjen nu.

Har varit medlem här länge, men inte varit aktiv. Men nu känner jag att jag behöver ha lite försående människor omkring mej.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Rita-S
0

#2 Vi finns här! :)

Själv har man inte så mycket nackspärr längre, det känns som det håller på ge sig, mycket tack vare 1 timmes massage.
Men i stället har jag huvudvärk i dag :/

Skal jobba och sen i stallet, borde rida på ridbanan snart. Kan se om ridhuset är ledigt på kvällen i mårn..

Kanske jag skulle köpa sele och låna vagn med? Börja köra med henne? Några gonger i ridhuset först så jag känner hur hon är att köra, och sen ut på vägen tilsammans med Arne, körläraren, så jag har moralisk stöd under turerna :)

Det skulle va mysigt.. tänk er.. julafton och snö, skinfell över benen, glögg på thermos och ut med släde tilsammans med en kompis eller gubben.. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anna-Klara
0

Ah, det låter helt underbart Rita!!

Här är det trött, ont, feber, förkylning och ischeligt.

Skrikandes

linasvovvar
0

fy för den sure vad jag har ont i halsen, kan inte svälja alls, det bara flög på mig för ett par timmar sedan. Åhh men dom kommer ju som vanligt på min lediga helg, gubben och grabben är ju inte hemma på hela helga. Är det inte halsen så är det migrän, allt för att jag inte ska kunna njuta av helgledigt.

Suck pust, gnäll gnäll……………….

Anna-Klara
0

#5 - det är ju för typiskt det där med att sjukan kommer när man ser fram emot ledighet.. Tydligen skall man INTE se fram emot nått, fast å andra sidan mår man ju lika illa även om man inte ser fram emot en ledighet.. nåja.. feberyrsling här - går o lägger mig igen Tyst *vinkevink*

[Tassy]
0

tassar förbi och säger godnatt, Tassy är trött! Har fortfarande hosta jag med efter en envis förkylning Skrikandes