Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 700 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 18 November - 2008

God Morron på er alla.

Ska strax gå o lägga mig, massor att göra imorgon/ ja, senare idag. Fullt ös medvetslös kommer det att bli i 2 dar i rad,kommer väl att va helt slut sen.

Zimba önskar alla en bra Tisdag.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

God morgon önskar jag er.
Skal skicka i väg ett paket i dag, sen skal jag jobba, stallet och sova. Har sovit elendig flera nätter igjen*gäsp*

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Anna-Klara
0

Godemorgen; jag ligger i influensa - vinkar bara häj Glad

Rita-S
0

Oj, krya på dig, Anna Klara!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

annsa
0

Godmorgon alla, och krya på dig Anna Klara. Ska jobba eftermiddag isag och resten av veckan, känns ganska bra att slippa stressa på morgon men tråkigt att man hinner se yngsta killen bara på morgon innan sexårs sen sover ju han när jag kommer hem.Rynkar på näsan

Ha en bra dag alla

linasvovvar
0

Godmorgon el inte, jag har ont i halsen, känns som ett rivjärn när jag sväljer, men jag har bara väntat på det, dom andra två här hemma har varit och är dåligt.

JAg ska in till malmö strax på en undersökning…är nervös för jag tror inte det har gått riktigt som det ska.

Sen på vägen hem om det inte är för sent ska jag nog köra inom en kompis och titta på hennes lilla chihuahua valp som jag inte unnit träffa ännu. Lite skillnad mot mina vovvar här hemma =0)

Hoppas ni alla influensa sjuka kryar på er och får en bra dag alla då alltså

[Tassy]
0

god kväll… Är astrött efter att ha suttit i över ett dygn med en döende gerbil och hjälpt henne till sista andetaget. Nu sover hon gott bland molnen Gråter

Anna-Klara
0

Hej och tack för hälsningarna.Kan bara säga att det är en låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångdragen sak den här sortens sjuka - jag blir aldrig frisk! Och känner jag mig bättre nån förmiddag så blir jag jättedålig igen på eftermiddagen.. booooo!

Kram på dig Tassy!