OT: Åhhhh dessa smällare IGEN
Så nu va det dax igen att höra detta smällande, varje kväll i 1 vecka har dom hållt på nu, åh jag blir totalt galen för att inte tala om alla dessa skotträdda djur. Min vovve e ju det. Förra året tyckte jag dom börja tidigt, lite innan jul, men nu i November redan.
Vet att det fanns nån smällarupproret lista, men har tappat bort den, någon som kommer ihåg var den finns??? Tror den skulle skickas in 2009, kan ha fel.
Zimba´s vovve hatar smällare
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Får de sälja dem redan?
Denna åldersgräns är ett skämt. Äldre köper ut till de yngre.
Hatar smällare. Min schäfer låg inne på toaletten och det rann bara ur magen på henne av rädsla. Fick medicin av vet. som skulle hjälpa, men det gjorde det inte. Det blev värre för varje år.
Frid över hennes minne.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Oja, dom säljs året runt på vissa ställen, puuuuuuh
//Baloo forever
Håller med min son. De ska bara vara försälning till nyår och då av autoriserade personer.
Det är inte bara hundar som blir livrädda, även människor kan bli det och få men för livet.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Går att köpa över nätet också…ingen kollar ålder där…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Självklart tänker jag på alla som e rädda för smällare, men vi människor kan förstå, det kan inte djuren.
Sen blir jag galen på alla som köper till minderåriga el låter dom använda det.
Nä det borde vara hårdare koll på detta, men e ett hopplöst fall.
//Baloo forever
Förstår inte det roliga med smällare. Raketer som är fina att se på förstår jag att folk vill skicka upp men bara ett pang?!
Sara