Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 738 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 19 Nov - 08

Här e en som sovit såååå dåligt o e uppe alldeles för tidigt, men vad göra när det inte går att sova, mutter mutter.

Ska iväg med en kompis idag o göra stan o käka go mat etc. Kallt e det oxå, burr.

Zimba önskar er alla en bra Onsdag.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

Rita har nackspärr fortfarande.. gubben satt och masserade i en timme i går, jag fick typ 40 grader mer vinkel jag kunde vända huvudet på men har stelnat till litet igjen i natt. ont är det med. Mutter.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

Godmorgon, jag harf också sovit dåligt, två grabbar har legat och hostat HELA natten, jag är stel och öm och bläää.

Har absolut inget planerat i dag, så skönt, ska se om jag kan pärla lite.'

Ha en bra dag alla fibrosar

annsa
0

Godmorgon alla

Stressig morgon som vanligt. Väcka trötta ungar när man själv bara vill sova. Skönt att det inte är så många veckor till jullovet.

Ha en bra dag allihop

MonicaG
0

God Morgon.

Inte lika lätt att kliva upp i morse som igår men jag kom i tid till jobbet i alla fall.

Så är inte lika pigg idag som igår.

Må gott

solblomman47
0

God Eftermiddag.

I dag är jag fktiskt utvilad sovit bra i natt samt en stund på förmiddagen.Har mindre ont ,men fortfarande stel.Det har blåst hela natten men nu är det lungt,men mulet och grått.Jag gillar inte detta väder då jag får mera ont.

Ha en forsatt bra dag och kväll Kram/Kerstin