trött
trött, trött o åter trött. Orkar bara med jobbet, är helt slut sen när ledigheten kommer. Förr kunde jag träna, men det är svårt o hitta orken nu.
det värsta är att tröttheten inte bara känns utan även syns. Ser ut som jag kroniskt varit på fyllefest.
så nu fick jag sagt det utan att ngn tycker att jag gnäller.
åh som jag känner igjen det..
I natt, sovit elendig pga hostan från förkylningen.. känns som grus i ögonen som om jag knappt sovit alls.. Hur skal jag orka med dagen i dag känns det som..
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
det är svårt med omgivningen oxå. En del har svårt o förstå att man är så trött hela tiden.

#0+2 Det är det som är själva grejen här inne.. man kan gnälla av sig utan att någon tycker att man gnäller - smart va? 
Jag förstår dig fullständigt!
Själv är jag så trött att jag bara vill sätta mig i en hörna och gråta. Inte kan jag stanna hemma från jobbet heller - har en egen butik och om jag inte sätter mig i bilen nu efter kaffet så….
Jobbar sex dagar i veckan, medans kroppen kanske skulle behöva tre halvtidsdagar :-(
Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont.
Må väl,
Maria

Hallå jag förstår. Häromdagen sa min vännina : Laila du ser ut som en TANT sover du aldrig. Vad skall man svara på det???
Njut av pigga och värkfria dagar de är få men de gör att man överlever
Laila

Men visst, fast man känner sig någorlunda okey när man kommer till jobbet, så säger kollegan; shit, vad trött du ser ut, har du inte sovit på en vecka!!?? MEN TACK!!!
Inget kul alls, trötthetyen är ju så förbannande bedövande…