Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 785 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 15 Nov - 08

God Morgon mitt inatten. Hoppas ni fått sova o vart hyfsat smärtfria.

Själv har jag skadat foten så att jag kan inte trampa ner hälen.

Zimba önskar er alla en bra helg.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Anna-Klara
0

Häj!

Jag såg den här tråden, såg att du hade ont i foten (stakcare) så jag hoppade över till grodtråden för att se om det fanns nyheter däri VARFÖR.. men.. icke..fick mig ett gott skratt ändå - tack!

Ha en bra helg everyhopa !

[Tassy]
0

goddagens mitt i natten, tassy vädrar brödskivor Cool (se grodtråden)

chigak
0

gomorron…

sitter uppe klarvaken efter ett rejält gräl med min manGråter

hoppas ni alla får en bra dag….

Tatsja
0

Godmorgon. Trist, grått, novemberväder. Blir väl regn idag.

Ska se slalom på ettan senare och lösa melodikryss.

Försök att ha en bra dag.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Bigblomman
0

Jag känner att allt är motigt just nu… Är tvungen att sluta med Tramadolen för jag har fått enormt jobbiga svettninger som troligtvis kommer från den enligt läkare, trots att jag ätit medicinen i 10 år. I dag är första dagen och värken har inte släppt utan är fortfarande lika ihärdig som när jag vaknade och tog alvedonen + all annan medicin. Jag en sk. durrande värk som brukar lägga sig efter att jag tagit tramadolen och jag har inte haft någon stor mängd heller, 100 mg om dagen. Jag får ta en timma i taget idag…

På tisdag ska jag till arbetsförmedlingen och möta FK:s handläggare och arbetsförmedlings handläggare nu när jag ska ut och arbetspröva 2 timmar om dagen. Jag ska i mitt hälsotillstånd ge mig ut för att hitta en arbetsgivare som vill ha mig 2 timmar om dagen. En mellanföretagare ska det helst vara och det ska helst leda till en anställning i slutändan. Jag är inte uppväxt i denna stad och har bara levt i den sk. akademsika världen här i Uppsala pga studier.  Jag har ingen aning om någonting, det känns som om jag ska kastas i en varggrop.  Jo, och så ska jag själv bedömma om jag klarar av att arbeta eller inte!!!!!! Jag är sååååå FRUSTERAD!

Rita-S
0

jag kan bara säga detta:

Mens jeg går her i skyggene
og betrakter livet
Mens jeg står her bak hjørnet
og hører dere le

Finnes jeg da?"

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida