Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1315 ggr
sattie
0

Fibromyalgi= smaksinne

Hej jag har fibro och mmitt smaksinne luktsinne har försämrats betydligt Känner någon igen sig

Rita-S
0

ja värkligen! Vissa dagar smakar saker ingenting och jag har svårt för dofter, andra gonger har jag inga problem alls

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

sattie
0

Ja jag är så himla glömsk så kommer inte ihåg att fråga hos läk Fö så har min s läk blivit svårt sjuk, vet inte vad jag ska ta vägen nu??

Anna-Klara
0

#2 har de inte någon mer läkare där? eller i alla fall kanske de kan hjälpa dig med en rekommendation till någon annan plats? Jag kanske inte förstår dig rätt.. Obestämd

Ohh ibland kan lukten/smaken variera nått fruktansvärt!!

sattie
0

Nej han var tyvärr ensam Jo du förstår mig rätt Ja ja de kommer väl

Bra men är detta med smaken vanligt ???

annsa
0

Jag tycker att det där med smaken verkar variera, har jag en period med mer värk så påverkar det smaken och däremellan smakar allt som det ska. Samma med doften, ibland tycker jag allt luktar alldeles för mycket och ibland är det helt ok.

Anna-Klara
0

Sattie: ja det är nog rätt vanligt tyvärr..

sattie
0

Ja i allt elände tycker jag man kunde få  behälla de Har tom slutat röka men känner inte smak mm ändå Ja ja Tack för at man ej är ensam Kram

annsa
0

#7 Grattis att du lyckats sluta röka, har gjort hur många försök som helst utan att lyckas.

witch
0

nej hos mig är båda smak och luktsinnet snarare skärpt! jag känner mig som en hund.:p

ophelia
0

Jag får sämre smak och luktsinne med jämna mellanrum.De första gångera så var det familjen som undrade om jag blivit glömsk eftersom maten var oätlig.Jag hade kryddat och kryddat för att jag inte kände smaken.SkämsEftersom det är mitt yrke att laga mat så är man van vid att det ska smaka gott.Nu har jag lärt mig att det kommer och går så känner jag ingen smak låter jag bli krydda matenRynkar på näsan

sattie
0

Ja ja tack för fina svar Och önskar mina ed systrar en trevlig helg Kram

[Tassy]
0

mitt luktsinne blev mer skärpt medan smaksinnet nästan har försvunnit Rynkar på näsan