Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 881 ggr
Rita-S
0

OT God morgon 7 november

Morr.. gissa väm som bryggar på förkylning nu? På toppen av all skit på jobbet? Det passar ju bara max dårligt att bli sjuk NU!! >.< inte för att glämma hur obekvämt det är för mig att va förkyld.. hostar på mig revbensbrist o så, det är så som jag klarar..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

Stackars Rita.

Kramar lite extra.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

linasvovvar
0

Godmorgon, Rita krya på dig !

Jag är otroligt seg i dag vi va på handledning igårkväll det va sååååå intressant och jag längtar redan till nästa vecka =0)

Så himla kul att träffa andra i samma situation, som har mer kött på benen och som man kan få tips och råd av.

Vet inte vad dagen bjuder på, borde sätta mig och göra lite halsband, ska snart stå på marknad. Men jag har ju en liten galen kattunge som tycker pärlorna är jätteroliga, så det blir en kamp att hålla henne nere från bordet.

Hoppas nu alla får en ok fredag och en trevlig helg

mongu
0

Här är en till med förkylning. Inte alls bra när jag ska åka på söndag.

Fick ett tips att ta varm mjölk med honung i o sen pressa i vitlök.

Tänkte väldigt innan jag testade för varm mjölk med honung är bland det värsta jag vet.

Men kan ni tänka er det var inte alls så illa. Så det har jag druckit i två dagar o idag verkar förkylning va på väg ner.

Tron kan försätta berg.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Bettan49
0

God morgon på er alla. Käckt väder här i Västsverige.

Grått regn och lite halvtråkigt väder.

Vaknade med ett järnband runt höfterna mycket irriterande när man måste göra småsaker idag.

Man hasar sig fram här och skall vara barnvakt 2 timmar i em.

Hur i jösse namn det skall gå till?

Mongu nu sköter du dig så du kommer iväg på din sköna rehabresa.

Vi väntar oss lite vykort från din resa så du kan reta upp ossOskyldig

Anna-Klara
0

En till med förkylning här.. men huu för varm mjölk *ryser*

Ha det så skönt mongu!

[Tassy]
0

jag är också brakförkyld Skrikandes här knapras strepsils och sörplas kycklingsoppa!

MonicaG
0

Usch då, förkylningar är ju alltid trista. "Ta i trä" jag har klarat mig från dessa trots att ungarna gått omkring och varit kassa. Hoppas nu att inte dom kommer hem med något för pappan har haft halsfluss.

Tycker jag har haft förkylningar på G liksom i flera månader med det bryter aldrig ut men så förstår jag att det kan vara ett fibrotecken.

Krya på er.