OT God morgon 6 November
Urk detta är ingen god dag, och kommer nog knappast bli det heller. Fibron har gått ur led, jag har tant röd på besök, och Shit hit the fan som man säger på engelska när det kommer till jobbet.
Vi i facket på jobbet kommer få händerna fulla denna vecka… Jisses så mycket stress det är nu och jisses som jag kommer må hemsk. Jag funderar på att ta ledigt från klockan 12 i morgon..
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Morgon till dig också.
Jag brukar hoppa det här med god.
Oftast är den ju inte det 
Men får önska dig en god fortsättning i bästa förmåga. Och ta ledigt från 12 i morgon om du har möjlighet.
det fick jag, så det blir skönt, men skal va i möte från 8 till 12
suck
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

tjena godingar..
skönt att du kunde ta ledigt i morgon em Rita.. hoppas bara att du kan vila lite då oxå :)
självkänns det som om jag skulle vara på väg in i väggen; yrslig, feberkänsla (har ingen feber) och bara allmänt ONT!
"UT i solen o rör på dig!" skriker familjen.. 

Morrn på er alla.
Sitter med typ 2 miljoner papper som ska fyllas i o skickas in ang dödsfallet, jag drunknar snart i mitt pappershav, men det e ju ett jävla måste att få iväg allt detta, samt alla telefonsamtal som ska ringas, galen blir jag snart.
Ska försöka hitta lite tid för att städa här, det behövs, men orken finns inte, men skulle må bättre av att få gjort det, blääääääääääää
Zimba e sysselsatt.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever