Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettfibromyalgi
Läst 1154 ggr
Janecitarica
2008-11-05 13:49
0

värk.blä......

jag har ont i hela kroppens muskler allt är bara jobbigt just nu.men man måste vara posetiv och glad mot andra fast man mår skit,jobbigt i bland.fibro.

MonicaG
2008-11-05 15:03
0

Jag känner igen detta. Och jag är idag ingen person med humöret på topp. Orkar inte med kollegorna och idag hade jag gärnat haft ett eget rum istället för att dela det. Men vad gör man.

Jag biter ihop, säger inget så jag inte säger något dumt. Har turen att vara själv hemma denna vecka då barnen är hos sin pappa och jag kan bara dra täcket över huvudet när jag kommer hem utan behöva ta hänsyn till någon (ja djuren förståss).

Men jag lever på hoppet att det ska kännas bättre en annan dag.

machegirl
2008-11-05 19:00
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vännen då. vet precis hur du har det. Man har bra dagar och mindre bra dagar. bita ihop ja, det är inte mycket mer att göra för tillfället.

Monica: Skönt att du drar täcket över huvudet och tänker på dig själv. Det är inte lätt när man har barn. För hur snälla dom må vara och så så Kräver dom sitt, på ett eller annat sätt.

Slkickar en bamsekram full med energi och kraft till er. hoppas den hjälper lite och ger tröst när ni mår som sämst

Vi är många här som vet hur ni har det.

kämpa på tjejer :-)

Skrattande