Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 765 ggr
linasvovvar
0

Ot Godmorgon 1-11

Om en månad exakt är det dax att hänga upp julstjärnor och sätta ljusstakar i fönsterna, lyssna på julmusik, dricka glögg och packa in paket =0)

Men nu är det november och även om jag längtar till jul så ska ni slippa höra om det =0)

Här i skåneland va det en riktigt vacker morgon, vitt överallt av frost, ett par minus och strålande sol.

Idag blir det lite hemmafix och i kväll kommer mina föräldrar hit, vi ska sticka och bowla och käka ute, mysigt värre.

Så nu önskar jag er alla en riktigt härlig första advent…el nä vad säger jag första NOVEMBER

Må gott

Rita-S
0

Jag kommer hänga upp mina juliga vintergardiner i dag, och vi har pratat jul länge inne på julen redan :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mongu
0

Idag är det kallt o frostigt. Värken ja den finns.

Om en vecka åker jag till Teneriffa. Kommer hem första advent. Ska bli så skönt att komma ifrån nu i november.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Tatsja
0

Har du en resväska över? Stoppa ner mig så jag får följa med.Flört

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Bigblomman
0

Är så glad i dag!

Jag vann 2:ndra priset i nallefajten! Om ni har tid så kolla in på nalleifokus och se vilka fina nallar som sytts till denna tävling av ett och samma mönster!

Jag har inte kommit in i badrummet än sitter fortfarande i morgonrocken! Idag har jag en sk. slappardag dvs inte göra ett skit!!!

[Tassy]
0

idag har jag ONT igen. I natt drömde jag mardrömmar om att bli skjuten i ryggen, sedan var det någon som opererade ut skotten med en slö gammal kniv, så klart utan bedövning. När jag vaknade så hade jag vridit mig så dant för att undkomma plågorna i drömmen att hela sängen var ett enda flörat. Denna dröm beskriver ganska brecis hur ont det gör… aj Gråter

Anna-Klara
0

Grattis till nallepriset Bigblomma! *tumme upp*