Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1107 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 30 Okt- 08

God morgon på er alla.

Har fått sova 7 timmar i sträck o det känns skönt, fast jag hade önskat att jag inte vaknat kl 6, men ska krypa ner igen om en stund. Idag känns allt tomt på nåt sätt, men det känns som stooooooora höga berg har ramlat av mina axlar o känner mig mer avslappnad. Men det känns ändå väldigt konstigt allting, får se senare idag hur det känns. Fattat har jag iaf inte gjort.

Många kramar från mig.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

God morgon alla.
I dag kommer hästen och jag har hundra ting att fixa innan så kommer inte hinna va inn här på en del timmar :)
Så dagen skal tilbringast i stallet. Har rejält ont nu, men det får stå sig på, jag knaprar litet piller och sen går det kanske rätt bra ändå.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

Godmorgon. Skönt Zimba fick sova inatt. Somna om och ha det skönt nu.

Jag ska till den förhatliga tandläkaren idag. Har sådan skräck så det är inte klokt. Sonen drar in mig. Tur är nog det. Annars gick jag inte.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Bigblomman
0

Oj vad roligt, Rita. Ska du ha den på prov?

Skönt att du fått sova så länge, Zimba! Mys på nu när du känner dig lite utvilad.

Tandläkare har jag ingen skräck för däremot kan jag svimma när jag får räkningen i handen!!!

Tyvärr, har mitt spännbälte runt bröstkorgen kommit tillbaka nu när temperaturen är under nollan. Ingen värktablett hjälper mot det.

Jag slängde ut min benjaminfikusar som jag haft i flera år igår, jag fick se att de är giftiga! Det hade jag ingen aning om! Jag har sett att Izabella min kattunge är på dem och vill absolut inget ska hända. Det räcker med det som har varit. Nu är det tomt i mitt vardagsrumsfönster så idag jag ska ut och införskaffa nya ofarliga växter.

Rita-S
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 japp, prov för senare köp :) Och nu är hon väl framme oskadat och allt :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

mongu
0

Zimba!

Skönt att du fick sova inatt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

linasvovvar
0

#4 Åhhh va fin hon e Rita, och så lycklig du ser ut =0)

Kramar till er

Zimba
0

Rita: Grattis till gnäggis, du ser jättelycklig ut. Håller tummen o tassar att allt ska gå bra.

Själv har jag sovit mest hela dagen, bara vart ute med vovven, sen sovit igen, e totalt färdig.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

#7 inte konstigt med tanke på vad du var gjennom i går vet jag..
Men tack :) Min blogg är uppdaterat med mer bilder. Med tiden skal jag lägga upp några här i gallerian  med :)

[Tassy]
0

ååh vad skoj :D hurra hurra!

Bettan49
0

GladLycka till Rita med den fina hästen.

Äntligen har du rott den i hamn. Go du ser ut på bilden.