OT: God Morgon 29 Okt - 08
Önskar er alla en bra dag.
Idag e det begravning, så det e snart dax att göra sig i ordning. Fått sova några timmar men dock enormt oroligt, så jag e trött som bara den. Men det blir väl hem o sova i em skulle jag tro.
Kram till er alla.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Jag tänker på dig Zimba.
Jag drömde om dig i natt..
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Sänder massa tröstekramar till dig Zimba. Du ska veta att det är många som är med dig i tankarna
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Kommer tänka massor på dig i dag zimba =0) är med dig i ditt hjärta !
Kramar i massor Lina och Baloo för sånna vet jag att du vill ha
du finns som alltid i mina tankar också vännen! kram!

Ja du Zimba då borde begravningen vara över nu.
Hoppas det gick bra och blev ett fint minne för dig. Hur ledsamt det än kan vara.
Nu är du värd en verligligt härlig "vila-hela-kroppen". Försök på sova en stund för du måstet vara alldeles slut nu.
Tänkt på dig idag.
Kram
Hur har det gått Zimba, har du ens ork att kika inn här i dag?

ah du lille vän Zimba - hoppas begravningen blev den avslutning som du behöver.. Kramar och styrketankar i massor.

Kramar till Zimba som haft en jättehobbig dag.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Kram Zimba.

Blev alldeles tårögd när jag läste denna tråden, ni e gulligast o bäst i hela världen.
Zimba e toooootalt slut, såååååååååå trött,så förhoppningsvis kommer jag att kunna sova ok inatt. Att jag orkade köra hem o hitta hem e ett rent under. Dagen har varit låååång, från 06.00 imorse tills jag va hemma vid 19-tiden.
Det har vart en jobbig dag men det gick bättre än väntat, visst var det tårar o allt det där o sen en kyrklig begravning för en ateist e ingen enkel grej. Fokuserade mycket på taket o räknade blommor etc. Men jag fick min låt spelad som jag ville, tröstevisa med benny andersson, det var pampigt att höra den i en kyrka. Sen var jag mer koncentrerad på mamsen än mig själv. Men jag fick även allt filmat så nån dag ska jag kolla för det e mycket jag inte har en aning om.
Ätit har jag iaf, så jag va sprickfärdig, fick även med mig hem, så jag har imorgon oxå. Vi samlades alla hós mamma efteråt o det var som vanligt en blanding av gråt o skratt.
Nu ska detta utslitna vrak till lejon krypa ner i sängen, för nu räcker det för idag.
Gissar att jag har världens huvudvärk imorgon, får alltid det när jobbiga saker e över o man känner att man kan slappna av.
Tack igen alla underbara medlemmar som skrivit o lyssnat under denna lååånga o jobbiga tid som jag vet inte e över på långa vägar, men det värsta e nu över. Nu vill Zimba få lugn o ro o inga fler dödsfall på många år.
Kramar i massor till er.
//Baloo forever

Rita: Vad gjorde jag i din dröm?????
//Baloo forever

Skönt att det gick bättre än du trodde Zimba.
Var stolt över dig själv att du orkat med denna dag och fått gjort ett avslut.
Kanske du har lite gott kvar imorgon så du kan sätta dig o äta riktig mat och bli lite harmoniskare igen.
Önskar dig allt gott.
#11 du sto på ett skepp. Du gråt, och höll armarna upp i vädret. Skeppet kastade villt på sig, som i storm och alla ramlade omkull runt dig och halkade omkring på vått golv men inte du.
Sen var det som om skepet brast gjennom nån osynlig mur, och ganska så plötsligt var det lugnare vatten. Du gråt fortfarande, men nu var det som om du inte var så uppriven. Du höll bara armarna framföre ansiktet nu.
Sen blev drömmen lite smått förvirrande, som drömmar gjärna gör, men jag minns en sak till, du hadde byxor på, rejält vida byxor som när man står still KAN se ut som en kjol, och dom började fladdra som i vind. Ingen elak storm utan en mild varm glad vind som torkar tåror och sorg. (sådan som man bara vet i drömmar du vet)
Och sen övergick drömmen i kaotiska tankar och meningslösa bilder, typisk drömmar :)
Tror Ritas dröm tolkade dina känslor Zimba. Upprivenheten med alla besked för att till slut lugna ner sig. Rita är nog en sanndrömmare.
Hoppas du fått sova gott inatt och du vet att vi alla tänker på dig Zimba.
Kramar
Väl mött, Tatsja
#14 Jag har iaf drömt högar med sådana drömmar, kunne vakna och ringa kompisar "Har det hänt nåt?" och dom undrar "hur sjutton kan du veta" för att jag drömt sådana symboliska drömmer om folk.
#15 Du ser. Du är sanndrömmare.
Väl mött, Tatsja
Jag håller med Tatsja, du är en sanndrömmare Rita. Jag är också det