OT God morgon 28 oktober
Gäsp.
Gissa väm som har ont i höfter och rygg nu?
Lade om till vinterdäck i går.
Nu är det minusgrader och det kan komma regnskurar som kan gå över till snö i dag så det var lagom tid att lägga om nu.
Jobba i dag, skal bemanna unionens kontor fram till 12 i dag, så det blir en lugn dag.
Sen hem, relaxa, och kanske ta litet disk.
I mårn och torsdag har jag ledigt!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Gissar på att det e Rita. Undrar om jag gissa rätt????
Morron på er alla.
Sovit dåligt, nerverna o jag e på helspänn inför morgondagen, men ska försöka få tid att sova lite mera senare. För sova inatt blir det väl inte tal om.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
#1 du måste va synsk
Jo, visst har jag ont överallt efter jag lade om, men det var bästa timing ever. I dag kanske det kommer snö redan. Det är minusgrader, och molnigt, det kan komma regn som kanske går över i snö redan i dag.
Tur jag lade om i går vet jag!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

åhhh snö va avis jag blir =0)
Jag sitter och väntar på sotaren, han ska komma mellan 9-11 hatar sånna tider, gillar inte vänta på folk.
Sen måste jag iväg och handla, sen ska jag till läkaren (en ny) kl 14, sen kommer en kompis vid 15 tiden. Kul men stressigt

åh, linasvovvar det är det värsta jag vet också.. vänta på att nån ska fixa nått mellan den och den tiden.. - nåja, det är skönt när det är gjort. Hoppas det gick bra med doktorn också.. 
Igår fick jag reda på att jag inte kan få några pengar från a-kassan från det jag blev arbetslös utan från det datum jag faktiskt inte började i skolan.. Det är först DÅ som jag räknas som arbetslös.. bläh, 2 månader borta +karens antar jag..