OT: Zimba känner sig ensam.
Va tomt här va idag. Vad har hänt???? Tror jag läste i nån tråd att det va svårt att komma in, men det har jag inte märkt nåt av. Eller så gör ni nåt annat i höstrusket,
Zimba känner sig lite ensam här 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
gör mat just nu :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

jag ligger lågt då jag är sjuk och har ett skov just nu. Har även precis kört mitt flyttlass hem till Eskilstuna, så jag har varit frånvarande ett tag. Träffade även en gammal god vän till mig på fest i helgen och vi pratade en del om mina problem.. många sår blev upprivna kan jag säga. Jag berättade för henne om mitt ex och misshandeln, och då visade det sig att hon hade blivit god vän med honom. När jag berättade flög hon i taket och stormade iväg helt skogstokig på honom. Jag hoppas innerligt att inget tok händer, jag håller på att oroa ihjäl mig!
Nu ska jag tassa iväg och kolla om jag har glömt att svara på något mail från dig igen Zimba
dumma dumma mitt minne 

Kram på dig vännen!

Krya på dig gumman.
Jodå visst har du ett mail, du inte svarat på, alldeles riktigt, hm konstigt att du minns att du inte svarat, fniss
//Baloo forever

oh Tissy.. ehm.. Tassy menar jag.. kram 
kram också til Zimba.. inte känna sig emsammen ..

Jo jag känner mig alldeles övergiven här på forumet, det e såååå tyst o dåligt med folk här.
//Baloo forever
jag räknas inte med altså? :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

är ju här inne nu.
Har varit hos doktorn och begärt intyg för min panikångest, inför möte med nästa jobbiga läkare.
Sedan så har dagen gått åt till att förbereda lillans halloween-party imorgon.
Inte det lättaste att karva ur en stor pumpa, göra pajer av den osv, när inflammationen i min högerarm har varit på väg att knäcka mig i 6 veckor. Inget annat att göra än att tycka synd om sig själv och smörja in smärt-kräm, ibland, suck.
Joo, alla känner vi oss ensamma, ibland.
Men vi är ju här Zimba.
http://se.youtube.com/watch?v=Cm60s46wyNA
här får du litet extra sällskap, som väcker glada minnen, hos mig

Jodå Rita du räknas visst, det vet du.
Ska kolla länken o se vad du hittat för nåt.
//Baloo forever

Åh va gulligt, det va nostalgi det, sitter o ler, Tack.
//Baloo forever