OT: God morgon 25/10-2008
God morgon!
Är så trött och seg idag. Jag tror inte jag får så mycket sömn pga min hemska snarkningar.
Jag hoppas jag tar mig till stan idag, ska försöka hitta ett snyggt tyg att sätt upp på min glasdörrar in till vardagsrummet. Hemtex, Indiska och Ohlsson tyger står på tur. Jag skulle vilja ha ett grönt sidentyg, broderat med blommor och stjälkar på.
P.S. Glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme innan ni lägger er i kväll, så ni får sova en timma längre i natt! D.S.

Godmorgon, har sovit som en klubbad säl i natt med lite hjälp ifs. Men vaknade med huvudvärk…bläää
Är själv hemma i helgen, Marcus är hos pappa och fredrik jobbar.
Idag ska jag på kurs i silverlera. Och i kväll ska jag på middag, både och ångrar att jag tackade ja, det är 2 timmars biltur och det gillar inte min kropp. Tur jag har en oplanerad söndag i morgon !

Sovit gott förutom en stund när min man snarkade rakt i örat på mig. Då var han inte värd så mycket.
Tur för honom så vände han på sig.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Phuh! Vi har varit till Sundsvall i dag. Två nya datorbord, vägghylla till datorväggen. Samt regntäcke till hästen, och lite annat smått
Massor fixat. Dammfritt på datorplatsen. Borden var lätta att montera :) Nu har jag dock en ivarhylla över.. undra vart jag skal ha den..
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.