Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 1014 ggr
Rita-S
0

OT God morgon 23 oktober

Någon som vill ha en gratis katt?
Första natten på många veckor som jag fick sova

Och katten tycker "uppmärksamheeeet" klockan halv 4 …. >.<
MORR

Hon åkte ut ur sovrummet självklart, men då var det gjort, tog nästan 1,5 imme innan jag slappnade av så jag kunne sova, och då var det 25 minuter till klockan ringde.. >_<

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Tatsja
0

Synd jag är allergisk mot katt. Sen tror jag inte Tatsja skulle tycka om. Eller också tackade hon för frukost.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Rita-S
0

#1 jag tror jag behåller katten :)
Men visst var hon billig klockan halv fem i morse >.<

Nej, hon är världens mäst underbara i normala fall, föruten när hon tycker man sover för länge! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

[Tassy]
0

#0 Fniss :) vilken liten buse! Själv vaknade jag av att mina pälsklingar försökte döda en av ungarna Skrikandes Lillen hade blivit sjuk, så nu går hon på medicin och bor med en snäll syster istället. *suck*

nu måste jag kasta i mig frukosten och rusa till tåget!

Anna-Klara
0

godmorgon allihop -

trött som jagvet inte vad. Håller på o bråkar med CSN och facket Rynkar på näsan

Rita-S
0

Jag sitter och planerar vad som skal till för att fixa upp köket hemma :) jag vill ha ny diskho och ny blandapparat, och ny bänkskiva. Sen nya handtag på skåpen och lådorna, nytt köksbord, samt måla väggar.
Nu skal jag räkna ut budgett för det :)

sara1987
0

#4 oh usch då. det är inge kul. dom är ju helt omöjliga o tass me.

#5. hel renovering? va roligt.

själv ska jag.. öh. städa. hela huset.. får se hur de går. tur är att huset är litet. Tungan ute

Rita-S
0

#6 Faktisk bara halv, köksskåpen får va :D Jag får bara tvätta av dom nogrant.. :) men skal köpa det som behövs för att smörja gegga på golven så dom blir blankare enn dom är nu :)

sara1987
0

#7 men sånt kul. små förändringar syns ju väl dom me. Skrattande lycka till me köket då.. o hoppas du blir nöjd.

mongu
0

Godmiddag.

Idag är jag sur för avloppet i köket funkar inte så bra det backar vatten.SkrikandesHar haft i propplösare men det får bli ett fall för maken när han kommer hem.

Rita.

Dessa små älsklingar vet inte vad kl. är. Ofta vid just den tiden sätter sig Sune o jamar lite käckt rakt i örat på mig. Aldrig på maken vad nu det kan bero på?

Kul med renovering. Vi gjorde om köket i somras så nu är det som ett nytt så härligt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

Ja jag tänkte som så att enbart med ny färg på väggarna och nya handtag blir köket som nytt. och det är faktisk inte sådär mycket extra jobb att byta ut bänkplattan när jag tänker efter.

Lite mer pill blir det med ny diskho och kran, men kranen är småtrasig och jag vill ha en liten och en lite större diskho, med durkslag i lilla diskhoen och en skärbräda som ligger nedfälld i större diskhoen. Det är snyggt. och platsbesparande.

jag funderar även på nya lådor, så vi kan bli av med den träskärbrädan som ligger under bänkplattan där med, men jag vet inte om jag skal bry mig ens.. :)

solblomman47
0

Idag har jag haft en underbar förmiddag varit på behandling suttit 30 min i en infrabastu svettas men jätteskönt , värmen går på djupet, sedan fick jag lättare masage på hela kroppen för att få bättre cirulation i musklerna.Jag känner mig fortfarande varm i hela kroppen hoppas att jag kan sova bättre i natt. Nu måste jag diska upp i köket för jag hann inte det innan jag åkte.Kram till er alla.