Operationen inställd...
[b]Hej. Pratade med narkosläkaren i måndags och var så glad för att det äntligen händer något efter 10 månader….I och för sig inte så roligt att få en platta med skruvar i benet men bara jag kan gå och det blir stabilt igen så….
MEN
Då har jag helt plötsligt för högt blodtryck så jag skulle mäta det igen. Det var efter vila en kvart 180/106 och efter ytterligare en kvart 190/107….det är så man kan gråta… vilket jag också gjorde.
Normalt ska det vara under 140/90…suck. Nu är operationen inställd tills mitt blodtryck gått ner så idag började jag äta blodtrycksmedicin…. är så trött på all otur och väntan.
Har ingenting nu förutom en ostadig stövel runt frakturen på benet och det känns att det glappar….en av mina katter fick ett vanligt kattfnatt idag men hoppade direkt ner där benet är av…blev livrädd att det lilla som höll fast det skulle brytas upp men det verkar ha hållit…pust.
Vad ska man göra….det är väl bara att försöka ta nya tag fast jag bara känner för att dra täcket över huvudet och sova tills allt blir bra igen.
Många kramar
Lotta Ro och kissarna[/b]
sänder ett gäng tröstekramar och styrkekramar till dig.
Så tråkigt :(
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

ahh va räligt - kram!

Trist men ack så viktigt att dom inte op. dig med för högt blodtryck. Men ta din medicin o sen hoppas jag att du snart är klar för op. För jag misstänker att du får den så fort det är stabilt.
Styrkekramar.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!