Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 919 ggr
[Tassy]
0

OT: God Morgon 22 oktober 2008

God morgon alla!

Jag sitter med kramp i hela ryggen och högra axeln efter att ha råkat slita upp min gamla whiplashskada som går ut precis i höger axel/arm. AJ! Gråter Kan bara sitta och konstatera att inflammationerna sprider sig som löpeldar upp i nacken, ut i armen och över hela ryggen och fram runt bröstkorgen på höger sida Skrikandes axeln/armen/handen och även fingrarna har nu känselbortfall, domningar, stickningar och myrkrypningar i ett. Konstant. Tillsammans med huggande molande och ilande smärta! Vem hällde is i mina leder? Gråter

Zimba
0

Det e Zimba som e den skyldige,

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

jasså, hörrni gott folk, vårat lejon har konverterat till en tvål i tassys badkar Obestämd *fniss*

Min skada slets då upp pga en vurpa i badkaret Skrikandes

Zimba
0

Nej du har fel, tänkte mer på isen, fniss

//Baloo forever

[Tassy]
0

de tror jag inte på, jösses du är verkligen en hal tvål gumman Tyst slingar dig värre än värst, men inte ska du sura bara för att jag trampade på dig  Cool

Zimba
0

Japp, hal som en (tv)ål. Nä jag surar inte, e bara svintokigt as trött, ska krypa ner i sängen o försöka komma över dagens elände.

Biljäveln blev det ombesiktning på, urk. Men ska köra den till en kompis imorgon, så den blir fixad. Sen har jag vart hos mamsen ó röjt igen, fy så jobbigt. Provade även inatt att smaka på ordet faderslös, men det gíck inget vidare.

Tassy; Täck hela badkaret med halkskydd o sen använder du flytande tvål istället.Tyst

//Baloo forever

[Tassy]
0

det fanns halkskydd, och på halkskyddet låg det flytande tvål, och jösses vilket glid det blev!  Tyst

kram på dig Zimba, vår lilla lejon (tv)ål Cool

Zimba
0

Sluta bada o duscha, du får använda tvättlappar istället.tror jag ska ta ett snack med din farsa, asg.

kram på dig med, om man vågar, fast cyberkramar gör inte ont.

//Baloo forever

Rita-S
0

tvättlapp skal hon nog klara göra nåt med, smacka sig i ögat kanske? *fniss*

God morgon tror jag. Ont aj aj ont.. som om det vore höst.
Vadårå? Det ÄR höst? Trodde jag det inte..

>.<

Men EN VECKA TILL HÄSTEN KOMMER!!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

linasvovvar
0

Godmorgon på er kära vänner. Tassy din stackare.

Zimba hoppas dagen blir bättre idag.

Och lilla Rita…..gud va spännande att hon kommer snart =0)

Idag ska jag åka till mammsen och pappsen en runda på dagen, ska köra till farmors grav, det va alldeles för längesedan.

Sen ska jag till tandläkaren och väla färg till en tand som jag nuuuu äntligen ska få nästa månad, jag har dock varit utan i över två år…och det är en framtand =0)

Jag ska passa mamma och pappas hund så jag ska ta med honom  hem. sen ska jag åka hem och kolla så att hantverkaren sköter sig, han ska koppla in kaminen på ovanvåningen, det ska bli härligt.

Ikväll ska jag på glasfusing.

Snacka om att man har fullt upp idag.

Det värsta är köra jag har lite svårt för det, blir så trött i ryggen. För det blir en 30 mil idag

Må gott

Zuzzi
0

God förmiddag!

Är småkass idag med en förkylning i kroppen. Men har fått tid nu till Mölndal så jag är lite småpirrig. Tyst