Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 952 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 21 Okt - 08

Morron morron på er. Själv ska jag snart krypa till kojs, ska upp tidigt, blääää men ska iväg o besiktiga bilen, så håll tummen o tassar, mina vänner. Hoppas dagen blir någorlunda smärtfri, men det e väl ett önsketänkande som alltid???

Zimba säger både God natt o God Morgon.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Bigblomman
0

God morgon.

Önska mig lycka till. I dag kommer Hilde från råd & stöd för att försöka tala med min dotter som skolvägrar. Hon har bara varit 10 dagar i skolan denna höst och vägrar prata med någon annan vuxen. Sitter på sitt rum och surar för att det är överfullt i den klassen hon vill gå i, hon är inte samarbetsvillig för fem öre.. Min dotter har ingen aning om denna konfrontation. Hilde kommer 8.30…

Tänk att när jag slutade med Cipralexen så har värken blivit bättre?! Någon annan som upplevt det när de har slutat med antidepressiva? Jag har fortfarande en jävulusisk värk men den där udden av den värsta värken är borta?! Kanske låter det konstigt? men det är så jag känner det. Känner mig också klarare i huvudet än vad jag gjort på länge ;D

Zimba
0

Bigblomma: Morron på dig. Självklart håller jag tumme o tassar ang din dotter.

Zimba e ett vrak av trötthet o regnet öser ner o det blåser halv orkan.

Önskar er alla en bra dag,

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

dagens…

jag forstätter ligga lågt ett tag till… är in på sajten lite då och då, men min ork räcker inte till att skriva så mycket…

sara1987
0

god morgon.! idag känns de som en bra dag. inte som igår. skönt de. jag ska hjälpa min mamma att handla mat då hon förmodligen har psoareasisatrit, och inte orkar mycket.

ha en bra dag allihopa!Skrattande

mongu
0

Godmorgon. Idag har jag sovit ut. Det var första gången på länge tror jag.

Så härligt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Tassy]
0

#5 vad skönt att du äntligen fått sova ut! :)

mongu
0

Ja det var så skönt blir som en annan människa när jag nån gång får sova.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[Tassy]
0

jag förstår det, sömn är så viktigt