Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 799 ggr
Anna-Klara
0

OT: God morgon 20 oktober 2008

God jäv… morgon har jag nästan lust att skriva, men det gör jag inte..

URKKKK-KK-KSkrikandes Jag har så ont överallt, jag kan bara inte slappna av o sova trots att jag är trött som ett UFO!

Anna-Klara
0

åh-håå.. så blev det tvåå.. någon vänlig själ kan kanske hjälpa mig med borttagning? Oskyldig

Rita-S
0

urr god morgon. Låg mästadels på soffan hela hälgen, ont som sjutton i nacken och med huvudvär som bara den.

Nu är det jobb och på fredag får man lön, det är skönt iaf!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

mongu
0

Godmorgon eller vad det är?

Kroppen har ingen bra morgon o då har inte humöret det heller.

Det positiva är att jag har bassängträning idag. Det är sååååå skönt.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

[mia-38]
0

God morgon.

Vaknade med värk i benen idag. Det maler och maler. Kunde inte sova av det heller till slut. Helgen har varit lugn då jag näst intill varit helt orkeslös och likgiltig.

Kram till alla.

MVH Mia

Tatsja
0

Godmorgon. Idag är allt skit. Mår pyton. Ont och svider. Ambulans igår. Blöder i operationssåret.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Zimba
0

Morron på er.

Stämmer in i ovanstående kör o säger, bläääääääääääääää. Sovit rätt bra men har en jävla huvudvärk o känner mig mest bakfull igen, nä har fortfarande inte druckit alkohol.

Måste iväg o städa ur bilen, ska ju besiktiga den snart oxå blääää.

Tatsja: Usch va jobbigt, hoppas du snart blir bra.

Och till er andra önskar jag en bra dag, så gott det går iaf.

Här e det riktigt höstväder, regn o blåst i massor.

Kramar till er alla.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

god dag… min mage har fått nog och jag har blivit ordinerad någon form av tarmvila, så nu går jag på flytande…

Kramar till er alla, och en extra till Tatsja idag.

Bigblomman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Idag har jag varit till veterinären med den lilla kattungen Izabella vi köpte för tre veckor sedan. Var tvungen att testa henne och se om hon blivit smittad av Gizmo. Blodprovet var negativt!

Nu mår vi mycket bättre efter det glada beskedet! Det har varit en sorgens helg, stor saknad efter min lilla "gris"!

mongu
0

Tatsja, vad hände? Var det av all din hosta? Eller har nåt tillstött?

Kramar till dig att du snart ska må bättre!

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Anna-Klara
0

Gruppkram igen - extrakram till Tatsja - krya på sig!

Bigblomman.. ahh vad skönt att Izabella inte var smittadGlad