OT: God Morgon 19 Okt - 08
Morron på er alla kära medlemmar. Ska ni hitta på nåt kul denna söndag?? Eller vad har ni gjort för nåt under helgen???
Zimba säger 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Godmorgon!
Har precis släppt ut katterna. Så jag är nyväckt.
Det blåser rejält ute. Så vad jag ska göra idag vet jag inte. Krypa ner i sängen igen tror jag.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Godmorgon Zimba. Hoppas du mår bättre nu.
Jag ska bara försöka fortsätta läka efter operationen. Bara ta det lugnt och försöka få sonen att dammsuga.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
morr(n)…

Morron på er igen.
mongu: Låter som en bra idé, man får göra så enligt Zimba´s lag, enda gången jag e religös så e det just på söndagar, då anser jag att man ska helga vilodagen. 
Tatsja: Tack o krya på dig du oxå, vad du opererat har jag missat el så e det min förvirrade hjärna som glömt det. 
Tassy: Det lät som du har en bra dag, so far 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Morn, eller goförmiddag kanske…
Jag ska möblera om bland marsvinen. Ska göra en stor golvbur till i stället för tre små. O så är det två pojkar som måste flytta från sin mamma idag.
Får se hur mycket jag orkar mer än det. Behöver städa hela lägenheten men…

God middag eller lunch.
Sitter och syr på min nallar så tiden bara försvinner. Jag måste bli klar med dem idag. Nu har äntligen den lilla hoppetossan somnat efter morgonens luftakrobatik uppvisningar här i lägenheten. Izabella tror hon är spindelmannen/superman. Jag håller andan när jag ser henne flyga över alla möbler! Det var bara två veckor sedan jag trodde hon hade brutit benet när hon hade använt kökshanddukarna som lianer för att svinga sig upp på diskbänken! Oj, vad ont hon hade då, en rejälsmjukdelsskada och 1450:- fattigare blev jag. Himla tur vi har henne för saknaden av min Gizmo är stor. Han var min gosekatt som visste om alla mina bekymmer och tröstade mig…

m0000000000000000000000000000000000000000…
godnatt med er - ändligen är denna dag slut..
hehe det skulle stå 'äntligen' där.. låter det stå kvar