OT: God Morgon 18 Okt - 08
God Morgon kära vänner. Hoppas ni fått sova någorlunda inatt.
Själv har jag sovit ganska bra men känner mig som jag vore bakfull, vilket jag inte e ett enda dugg.
Hoppas ni/vi får en bra Lördag.
Zimba önksar alla en bra helg.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Morn! Vaknade med blixtrande huvudvärk. Lite bättre är det me jag mår inte alls bra. Lite bättre känns det ju när det är helg o man är ledig. Jag är dessutom ledig även på måndag o det känns så underbart! På tisdag ska jag äntligen till läkaren ang min medicin. Sen jag fick byta har jag ju gått omkring som en zombie pga jag blir så extremt trött.
Idag ska jag ta det ganska lugnt.
Ha en bra dag o helg alla!
Morrn… Tassy har vänt på dygnet igen 

hej hoj.. jag känner mig också liksom bakfull.. utan nån som helst anledning.
tittar in igen, är jättedålig och magen lever fan, men jag har inte ens ätit nötter denna gång… Jag har ätit både nexium och primperan utan resultat. Snart tömt i mig en liter proviva och håller på att explodera i smärtor
börjar kanske bli dags att bråka till sig en gastroundersökning 

Tassy: Hm vet inte om jag kan lita på att du inte ätit nötter, fniss. Tur för dig att du tog upp det själv. Nä det e hemskt att ha så ont i magen, att du inte ska gå med sånna smärtor vet du o bör gå till läkare vet du oxå, så slipper jag säga det, jag bara skrev det. 
Kramar till dig gumman.
//Baloo forever

Anna-Klara: Det e lite orättvist att ha alla symtom på bakfylla utan att ens smaka el sagt ordet alkohol, eller hur???? Det e många som mår så idag, vet inte varför o dom jag vet har heller inte smakat en droppe. Har vi infört nån slags bakfyllemedkänsla dag kanske???
//Baloo forever

Jag är inte bakfull. Men är så himla trött så det känns som att jag är full 

ja zimba o pisan, inte ens haft roligt innan man känner sig bakfull .. 
Ärligt talat så dricker jag väldigt måttligt när jag dricker, tål inte alkoholen så bra. Jag är ju snurrig i huvudet ändå så det räcker *fniss*
Tassy; ja duvet.. kram :)