OT: God Morgon 15 Okt - 08
Morron på er alla, hoppas att natten o kroppen vart snälla mot er. Själv e livet skit, mår värre för varje dag som går. Har så mycket som behöver göras o ordnas, men e mest apatisk o vill strunta i allt.
Fick dock ett lite uns av energi, vääääääääääldigt litet, men hittade en go fleece tröja som jag inte använt sen -94 o sparat den för att nån dag kanske jag kommer i den igen, den dagen har kommit, den va nästan lite för stor, men lite glad blev jag mitt i allt elände.
Kram o Morron på er alla underbara människor.
Zimba e ovän med sig själv
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Zimba Zimba… om jag bara kunde trolla vännen, så skulle du inte behöva ta mer elände.. Nånsin!
Kramar i mängder!

snälla goa Zimba, var inte ovän med dig själv 
jag skickar också kramar i massor till dig!
min höjdpunkt på dagen blir att ett xbox360 dimper ner - min första spelkonsol och jag är lycklig som ett litet barn \o/

Tack gulle er.
Men livet e blä idag med, vet inte vart jag ska ta vägen, vill bara dra täcket över huvudet o skita i allt.
En kompis till mig ska sätta sig o ringa en del samtal fär mig som jag inte orkar med, tror att jag bott i telefon den senaste tiden. Sovit för lite inatt igen, blä blä blkä
//Baloo forever
God morgon!
Jag sitter för fullt och benar ut en tid till att åka och hälsa på dig Zimba. Det kommer att dröja någon vecka till, måste ha råd först, men sen kommer jag! Då blir de andra bullar
Vi ska spåna ihop de knasigaste maträtterna, elda så länge vi bara orkar, asgarva åt allt och inget, busa med Baloo och trollen, kika på film och bara ha de gott vännen! Kanske vi ska ta och gråta ikapp lite och yla en hel natt också, bara ut med allt elände
Nu har tokmajan vaknat igen 

Sitter o ler, så skönt att se att gamla vanliga Tassy e på g igen.
Du e mer än välkommen, det vet du. Men det finns en dag jag inte kan, begravningsdagen, mailar dig den, för att den ska inte va offentlig. Jaha nu ska människan tvinga mig att se på tv oxå, nåt jag aldrig gör. Glöm för allt i världen inte din astma medecin, fniss.
Ja jag kan behöva galenskap i mitt liv nu o det vet jag att det blir när du kommer o hälsar på mig, jag minns förra gången du va här.
Kram guldgumman.
Ps. väntar fortfarande på svar på mitt mail jag skicka typ förra veckan D.s 
//Baloo forever
hoppsan… den där f****nade mailen…. ska genast kolla 

hjälp - jag kan bara tnäka mig hur det ser ut när ni två sätter igång *asg*

Anna_Klara: Hm, blir en smula fundersam o känner att du inte har så höga tankar om Tassy o mig under samma tak
Vi som e så snälla o aldrig gör nåt dumt

//Baloo forever
alla vet att jag är liten och oskyldig

ahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaahahahahahahhaahahhahahahahahaha… uhm.. hej 
men då 

Tassy: Va tycker vi om Anna-Klara´s mystiska svar????? 
//Baloo forever
hehe, just nu tänker jag nog sätta mig och spela i kapp på läppen, tassy har knäckt ihop igen
(dock inte pga detta, det är helt andra grejor som ligger bakom)

Lite glada meningar får en själv att må bra, ett litet smile på läpparna kan vara gott att ha med sig till sängen nu när den ändå väntar på en… skönt att vi även kan skratta mellan varven. Godnatt på er och hoppas ni får fler dagar utan värk! Mvh ÅÅ