Jobbig helg!
Haft huggande/blixtrande smärta på framsidan är höger ben, så att jag knappt vågat gå i helgen!
Kommer som en blixt från klar himmel. Rätt som det är bara, så hugger det eller strålar det ner i benet och gör så jädrans ont!
Kanske det kommer från höften? Haft ont i höfterna i några år, men när jag undersöktes (för några år sedan) så var det inget fel på höfterna, utan det kom från ländryggen.
Idag på jobbet, så hade jag benen på en upp- och nervänd låda, eftersom det är jobbigt för benen att sitta på vanligt sätt och när jag skulle ta ner benen för att resa mig högg det till i höften.
Sen fick jag ont i vänsta fotknölen en stund i kväll, svårt att gå.
Jag blir galen!
Känns som hela kroppen håller på att "krackelera" *Ge mig en rullator* 
Ont här och ont där och folk verkar tro att man inte är riktigt klok. Så svårt att förklara också. Eftersom värken helt plötsligt är bort igen!
Jag MÅSTE försöka lyfta luren och ringa smärtläkare och få reda på om det är fibro.
Jag har nämligen adhd och ett av mina problem med det, är att jag har svårt att få ändan ur vagnen och få saker gjorda! Gahhhh!
Och så SER man ju så frisk och kry ut, gör ju inte saken bättre, för då är det ju ännu svårare att förstå att man inte mår så bra. Sen är jag också en människa som oftast är glad och ger ett piggt intryck, fast jag är trött… Ständigt trött.
Så där ja, skönt att ventilera lite ibland… 
jag känner igen mig precis just nu.
Sänder ett gäng styrkekramar till dig
Åh gör du?! Vad trevligt, höll jag på säga 
Fast jag menar bara, att jag blir glad av att det finns andra som har det likadant/liknande, för då känner man sig inte helt pucko och inbillningssjuk, som jag har gjort ibland under åren…
Tack för styrkekramarna, kramar tillbaka. Sov gott!
jo jag förstår vad du menar 
Sov gott du med vännen. Kram