Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 924 ggr
Zimba
0

OT. God Morgon 12 Okt - 08

Vill önska er alla en bra söndag o hoppas att dagen blir bättre än den var igår, för många av oss.

Sen vill jag tacka för en trevlig, rolig o allvarlig natt med trevligt sällskap med djupa diskussioner.

Hoppas alla ni som e vakna får sova gott o ni andra som redan e i sängen fått sova gott.

Zimba ska ta sin värkande kropp o krypa ner i zimbassängen.

Kram på er alla.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Anna-Klara
0

Det har varit en känslosam natt hittils och kan tänka mig att jag inte är "färdig" med  mina tankar än - skall gå o sova lite nu innan det blir söndag "på riktigt"

Gonatt eller gomorron beroende på när du läser *vinkar*

Zimba
0

hoppas det känns en smula bättre, skrev även till dig i tråden tillsammans e vi starka, vet inte om du läst det.

Hoppas du får sova.

Natti natti.

//Baloo forever

[Tassy]
0

säger natti natti jag med, orkade inte hänga med så bra i natt, det är bara trassel o pannkaka i mitt huvud nu. Dessutom fick jag ryggskott nu precis, tror det satte punkt för denna dag Skrikandes

Rita-S
0

Rita borde nanna själv. Inget nannande änn.

Har grejat med min blogg, och sen hadde jag ju tänkt sy en ny väska i dag… Err.. i går. Det får bli i morgon. I dag! >_<

Jag är inte van att va såhär sent uppe.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Anna-Klara
0

Zimba, jag såg det i den tråden och det betyder mycket du skrev där..

nu.. zzzzzzzz… med hopp om en bättre dag i morgon söndag - natti natti!

Zimba
0

Hej på er. Så nu e man vaken igen. Hostar som en galning o har gjort det dom få timmarna jag legat ner, suck. Åh jag vill sova, behöver sova, måste få sova, morr. Men får väl va uppe ett tag o se om den ger sig.

Hoppas ni andra fått fler timmars sömn.

Zimba e sur

//Baloo forever

Bigblomman
0

Sedan jag slutade röka för 6 år sedan så har jag faktiskt inte haft någon hosta trots envisa förkylningar… utom vid astmaanfall då har jag hostattacker men de är botbara med lite corticonspray!Det gör sååå ont att hosta när man redan är skör i kroppen av all värk! Tycaker så synd om dig Zimba! Jag skulle bi knäpp om jag inte fick sova, fast det är jag ju redan enligt min dotter ;)

I dag ska jag försöka göra lite nallar färdiga. Jag har 2 nallar kvar att färdigställa av tre. Dessa ska vara med i nallefajten som Jennie anordnat på nalle ifokus/teddybears Sweden.

Jag har inte så ont i kroppen i dag lite molande värk och en kniv i bröstryggen! Den smärtan är jag van vid…

miffo
0

God morgon

En underbar dag tittar fram och jag är nästan vaken. Plockade en hel del trattkantareller i går så jag har en del att pyssla med idag.

hoppas att ni får en bra dag alla

mongu
0

Godmorgon lite sent. Men har sovit i omgångar.

Är fortfarande så trött så jag knappt orkar va uppe. Vill så mycket men får ge upp innan jag startar.

Hur länge ska denna trötthet sitta iGråter

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Anna-Klara
0

Jag tänker inte ens försöka börja med någonting idag - känner en helt förlamande trötthet och tänker sitta med en kopp kaffe i handen mest hela dagen…

Lyckades få tag på en vän via Skypetelefoni i natt, så vi "sov ihop".. var riktigt mysigt och kändes inte så ensamt Glad

[Tassy]
0

#10 åååh, ja skype är riktigt bra att ha ibland, jösses nu saknar jag det, har inte tillgång till det än på ett tag Rynkar på näsan

Anna-Klara
0

jaa tassy, jag skulle inte klara mig utan mina vänner på Skype. De finns överallt i världen och vi håller ihop.

Nu ska jag ta mina trötta ögon o gå o lägga mig.. i morgon bitti väntar ett tandläkarbesök kl 08:30.. iiirk