OT: God morgon 11 oktober 2008
God morgon på er allesammans, hoppas ni får en bättre start på dagen än mig 
Smärtorna rasar i min kropp, har inte sovit en blund i natt.. Kan inte sitta, kan inte ligga och kan inte stå för det gör så ont! Men vad ska jag göra?! Jag har inget att välja på, så jag får pendla. Som grädde på moset fick även jag en sjujäkla mensvärk också.
Har kramp i bröstet, känns som om jag knappt får någon luft, har varit så i flera dagar nu… Har så ont att jag inte klarar att ha kläder på mig, och jag fryser som attans! 
Jag är trött och jag vill sova!
Rita somnade jättetidligt i går kväll. Gubben fikk besök av sin kollega så dom satt och smuttade wiskey och kaffe medan jag myste md 2 katter i sängen
Idag skal jag en sväng till hudik och kika på hästprylar ;D
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Men Tassy gumman va jobbigt. Lider med dig
Själv har jag inte heller någon bra dag. Men jag har tyvärr en sjuk man som är på sjukhuset så jag ska strax slänga mig i bilen och köra in till honom =0(
nej, vad har hänt Lina`:O

Tassy: Åh fy va jobbigt, vet hur det känns fast det hjälper ju inte dig. Hoppas att det snart ger sig. Kramar jätte försiktigt.
Lina: Säger som Rita, vad har hänt?? Hoppas verkligen inget allvarligt.
Kram till er oxå.
Själv har jag fått sova sådär, fick några inflammationstabletter av en vän igår ( JAG vet att man inte får göra så, men nöden har ingen lag) men va bra dom va, den värsta värken försvann o kunde vända mig i sängen utan att jag trodde att allt i kroppen var sönderbrutit.
Sen e det en sorlig dag, vid denna tiden var det sista gången jag såg farsan i livet, det e 1 vecka sedan ikväll som han dog, åh det känns ska ni veta, så ja nu kommer tårana.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Gruppkram!

Jag är så trött så jag tror jag stupar snart.
Maken kom hem igår men ska ha högläge på foten för infektionens skull.
Det är jätteskönt att han är hemma men jag vill ha lite ork. Jag bara gråter o gråter.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

mongu: Förstår hur det känns, men jag e lessen, jag har ingen ork till övers annars hade jag delat med mig. Men sänder lite styrkekramar till dig o du, jag vet att du fixar detta, det e en sak jag lärt mig hur jävligt det än e, så fixar man det på nåt sätt.
Kramar igen.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Zimba: Förstår att du inte har ork. Jag klarar mig. Det går men just nu är det bara så skitjobbigt.
Tack för styrkekramar får skicka över en hög till dig med.
Kramar.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Stackars mongu, bodde jag närmare skulle jag kommit över med middag!

# 9 Det går allting går men just nu är det jobbigt.
Hade jag varit frisk så hade detta inte varit nåt men nu är jag inte det tyvärr. Än en gång kan jag förbanna denna kropp som sviker mig
Ha en bra dag! Mongu.