Att förstå fibromyalgi
Den här är bra att printa ut eller maila till nära och kära som inte riktigt förstår.
Om den redan finns här inne på forumet ber jag om ursäkt att jag tar upp det igen 
http://meltwaternews.com/magenta/xml/xmlarticles.xml?articleid=29896

Den har jag inte läst innan, tack för att du länkade Pisan en mycket bra text som man kanske skulle skriva ut och dela ut till nära och kära =0)
Den var bra, synd att jag inte har nån skrivare, men man kan ju maila eller så (till anhöriga) om dom skulle behöva veta hur det känns.
Nu har ju jag iofs ingen diagnos, men det jag har värken och tröttheten, stämmer så väl in.
Har läst och skrivit ut i flera ex. Här ska delas ut till en del personer.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
rörig men bra artikel 
Jättebra artikel. Jag brukar ibland förklara med en fråga: Har du nån gång haft ordentlig influensa när du haft riktigt ont i kroppen och varit skittröttoch mått dåligt? Ja brukar dom flesta svara. Tänk att ha det så och det aldrig går över. Ungefär så är det. Åh Jaha, låter jobbigt, svarar de flesta
. Då brukar människor fatta till viss del.
Jättebra artikel. Precis så som jag brukar känna mig, fast jag inte har fått någon diagos än. Skrev ut den till sambon.

Tycker också att det var en super bra artikel. Skall be min man läsa den. Tack.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
den var bra . synd att jag inte har nån skrivare
~ mayolica ~

Bra artikel. Har inte heller fått nån diagnos. Bara fått från flera läkare att det kan vara fibromyalgi.