Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 809 ggr
Rita-S
0

OT GOd morgon 9 oktober

Ååå i går somnade jag tidligt, det var skönt, men inte mycket vila fick jag i min sömn
Trött som tusan, stel, ont som attans, drar mig ur sängen och upptäcker att det pissregnar.

Jaja, då är det iaf plussgrader igjen då.

Skal ha massor av möten i dag, samt utbildning, sen mail, sen hem, sen vila!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

miffo
0

God morgon

Här är det också regn, så det är bra att ta ordentligt med kläder på innan jag går till jobbet.

Känner mig piggare idag än i går iaf.

Zimba
0

Morrn på er.

Vet inte riktigt vad som händer i min kropp, men har fruktansvärt ont i rygg o nacke, samt att jag åter igen fick en fross attack i morse, så upp o hämta mera kläder o täcken, det bränner som eld i huden o vakna av att jag e genomsvett.

Kan det va eftersviter av det jag gått/går igenom eller så e det början på influensa.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Pisan
0

Morrn! Har också ont rygg och nacke. Igår kväll kändes det i hela kroppen som att influensa var på gång. Känns bättre idag dock, förutom en huvudvärk som ligger och gror och värken i nacken och ryggen. Håller som bäst på att packa ihop lite kläder och så, skall åka till Stockholm idag, ska hälsa på min bästaste vän i hela världen :-) i några dar.

Ha det gott allihopa!

Pisan

[Tassy]
0

God morgon alla!
Regn och rusk här med, så idag har jag ont i lederna, men peppar peppar kroppen känns okey ändå. Stel och öm bara.

Zimba: Du är nog alldeles så spänd i hela kroppen och så öm i själen att det visar sig i fysisk smärta. Även om du själv inte inser det så kan jag nog lova i detta fallet att det är så. Jag själv har det ofta så. Jag kan få sån frossa att jag faller omkull i krampliknande anfall. Blir man rädd så blir det värre, tills kroppen är så utmattad att man inte orkar spänna sig längre. Då blir man så matt i kroppen så man orkar knappt ligga ner och existera. Har du dessutom influensa på g lär det inte kännas bättre precis.

Pisan: Åh, hoppas du får trevligt i grannstaden Flört

Kram på er alla

linasvovvar
0

Ingen godmorgon här inte, inte middag heller och inte dag. och kvällen lär ju knappast bli någon höjdare. Jag har så ont, tårarna bara rinner och jag vet inte vad jag ska ta mig till, är så otroligt trött på att ha ont och va trött och sliten.

Bläääää går och drar något gammalt över mig…..