Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 913 ggr
Rita-S
0

OT God morgon 7 oktober

Åååå trött Skrikandes

I dag vill jag bara avlysa hela dagen.

Skal duscha nu kanske det känns lite bättre…

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Bigblomman
0

God morgon…

Igår kväll så piggnade lillstrumpan, Izabella, till och kunde stödja på tassen igen dock var hon trött efter dagens strapatser till veterinär med två jätteoroliga mattar, min dotter och jag. I dag mår hon bra, stödjer fullt ut på benet igen! Tyvärr så slutar inte historien där…

När vi kom hem från veterinären igår tyckte jag det var konstigt att min andra katt fällt så mycket päls i min dotters rum men tänkte inte mer på det. Jag var ute med Gizmo i koppel på en promenad. Igår kväll låg han i min säng i fotänden och när han reser på sig ligger massor med underullspäls kvar i sängen!? Jag drar handen över honom och upptäcker att han fäller enormt??? Jag hade nyss legat och gosat me honom i sängen och inte fått speciellt mycket päls i händerna! Jag tog fram min gummikarda och drar i pälsen på honom och den blir full och nu får jag se att han fått kala fläckar utan päls runt nacken och han börjar klia sig förnetiskt. Han har inte rullat i något när han var ute och han har inte ätit något annat än han brukar. I dag blir det ett veterinärbesök igen. Jag tror jag blir tokig när ska det sluta?! Jag önskar just nu att jag vunnit en miljon i triss! Jag fick ringa runt igår kväll och låna pengar av mina nära. Hemskt, men vad gör man?

Om jag har ont? Det har jag inte hunnit känna efter än! Vågar inte! Är så orolig över min "gris ", vad i hela friden har hänt med honom!

[Tassy]
0

ajajaaaaaj idag vrider jag mig i fruktansvärda magplågor! Skrikandes Jag tror jag går utav på mitten, exploderar, smäller rakt av! AJ! (Jag har käkat nötter igen Skäms)

Pisan
0

Pisans mage inte bra heller, känns som den ska explodera… Är trött också, skittrött och hängig. Har varit hos sjukgymnasten och hon masserade mig lite idag, sköööönt :-) Men när jag väntade på bussen började magen göra sig till känna så nu är det det som tagit över min värld… inget roligt. Eller hur Tassy? Kram till alla!

[Tassy]
0

#4 ja det är verkligen inte roligt att släpa på en skruttmage Obestämd

Zimba
0

Tassy: Åh vad lär du dig av detta. Gissar att jag får svaret att nötter e fortfarande gott, men lyssna på din mage, gissar att den inte svara samma sak, morr på dig.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

#5 Jamen nötter är ju gott Skäms nästa gång får jag planera mitt nötätande bättre så jag inte får halvt tarmvred på kuppen Tyst Trodde ett tag att magen skulle hoppa ut och strypa mig Skäms

Zimba
0

Ja å det har den all rätt att göra, när du e såååå dum mot den. Stå på dig Tassy´s mage, jag håller på dig.Tyst

//Baloo forever

Zimba
0

Glömde säga morron på er. Har sovit ca 13 timmar o det var lääääänge sen, men kroppen börjar säga ifrån nu med tanke på allt som varit.

Hoppas eran dag blir bra.

//Baloo forever

[Tassy]
0

magen börjar bli snäll igen, jag anföll den med en liter proviva och medicin Oskyldig passar den sig inte nu så blir det tunga artilleriet Tyst

Rita-S
0

Min mage har betedt sig bra hela veckan, var görstrikt hela förra vecka med mitt eget bröd o allt, och magen mår jättebra nu!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida.