OT: Zimba har sorg
Nu ikväll Lördag 4 okt -08, kl 18.50 så dog min pappa, jag kom 5 sek försent, trots att jag körde som en galning
Nu sitter jag inte o skriver detta för att ni ska tycka synd om mig, utan att jag vill berätta för er varför jag vart frånvarande ifrån forumet, samt att jag behöver skriva av mig.
Tack till er som skrivit i den privata tråden Anhörig.
Jag fattar just nu ingenting, bara gråter floder o helt tom, jag vet att det kommer att ta sin tid o att det e nu det jobbiga börjar.
Imorgon ska jag vara med när dom kommer med kistan, det låter kanske hemskt men jag vill vara med o se detta, o jag e fullständigt på det klara att det ´kommer att bli helvets svårt o jobbigt.
Zimbar e otröstlig.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Många mjuka tröstekramar till dig!
Visst är det jobbigt att va med som du ska va idag. Men jag tror att du gör helt rätt. Det är viktigt att göra det man känner att man vill.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Sänder många kramar till dig Zimba. Så hemskt. Sorgen är otröstlig. Vet inte hur jag ska kunna hjälpa dig mer än att beklaga dig. Låt tårarna rinna och försök att minnas de glada stunderna.
Kramar om hårt.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Mina kondolanser och massor av kramar från 2 och 4tassade här i huset..
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag beklagar verkligen Zimba, men din pappa har det bra nu, han slipper har ont och slipper dementen som är så otroligt jobbig.
Kramar på dig i massor
Skickar tröstekram till dej!!!

Massor med tröstekramar till dig! Förstår att du har det fruktansvärt jobbigt just nu! Det är svårt att mista en förälder. Även om det är hemskt just nu när det är färskt så kommer du senare vara tacksam över att du gjort detta med kistan. Skickar styrkekramar så du orkar med allt!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Tack alla .
//Baloo forever

Mängder med tröstekramar till dig Zimba - en helt sanslöst jobbig period har du haft och du har i alla fall kunnat vara här inne och varit du.
Beklagar sorgen! Skickar dig massa tankar!
Sara
Beklagar sorgen och många tröstekramar till dig.Det är jobbigt att vara i din situation men du gör rätt om du är med det är jobbigt men det är fint. Av egen erfarenhet vet jag hur det känns.Kram

Kramar i massor till dig

Åh Zimba! Beklagar sorgen. Jättekramar till dig!!!!
många styrkekramar till Dig vännen! Tänker på dig hela tiden.

Tack snälla ni. Idag har vart en tuff dag, dels har jag tillbringat några timmar på begravningsbyrån o gått igenom massor, sen åkte jag och 2 st från begravningsbyrån och hämtade pappa o la han i kistan. Det var ingen lek kan jag säga, men jag ångrar mig inte en sekund att jag va med o såg o gjorde detta. Men mååååååååååååååååååååååååååååååååååånga tårar fattigare, undrar om dom aldrig tar slut???????
Men nu e Zimba ett totalt vrak, hela min kropp e minus 0, ska snart gå o lägga mig o försöka sova.
//Baloo forever
Sov gott Zimba du finns i mina tankar Kram
Tårar som kommer ifrån hjärtat renar kroppen, må dina tårar lindra din smärta på sikt, Zimba.
Tills dess kan jag bara erbjuda flera varma kramar

Nä va gulliga ni e, så nu rinner det mer tårar nerför Zimbas kinder.
Tack igen alla.
//Baloo forever
Det är bra att sörja, att få ut sorgen hjälper sorgearbetet. Gråt, skrik, skriv dikter, prata om honom osv, gör allt du känner för att göra.
Sara