Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 1185 ggr
[mia-38]
2008-10-02 11:41
0

Ny

Hej!

Jag är ny på denna sidan. Tänkte jag skulle presentera mej lite. Är en ensamstående tjej med en son på 16 år. Jobbar heltid. Bor på landet….Har tre gosiga katter. Är saitvärd (nyligen tillsatt) på singelföräldrar.

Jag har haft tilltagande värk i min arm/axel och lederna i fingrarna i säkert 3 år nu. Har sprungit hos läkarna på VC men de tror inte på mej. Säger att väken är övergående. Jag har talat om att jag har tre nära släktingar (mamma, mormor och min moster) som har olika slags reumatism/fibro….men ändå tror inte läkarna på mej.
Just nu är värken i mina leder i fingrarna hemsk. Men ändå får jag ingen hjälp!!!

Nu är det tur att jag fått fast jobb som gruppledare och på kontoret där folk kommer för att arbetspröva. Har jobbat många år inom både industri och vården. Men till slut sa kroppen ifrån.
Nu kan jag jobba efter hur min kropp mår.

Hoppas jag kan tillföra lite här.

Kram från Mia

linasvovvar
2008-10-02 12:46
0

Hejsan Mia välkommen hit !!!!

Zimba
2008-10-02 12:48
0

Välkommen till oss. Hoppas du ska trivas, här finns alltid nån som lyssnar o kommer med goda råd eller bara tröstande ord.

Är det du undrar så e det bara att fråga på, här hjälps vi åt.

Zimba MedarbetareiFokus.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[mia-38]
2008-10-02 12:58
0

Tack snälla ni…Skrattande

[Tassy]
2008-10-02 15:48
0

Ja varmt välkommen hit Mia! Här finner du både glädje och sorg, goda skratt och allvarliga pratstunder, allt står att finna här inne, det är bara att välja vad du vill/orkar läsa, och det finna alltid folk som lyssnar och hjälper till här.

Det är väldigt blandat med folk här, både killar och tjejer, ung som gammal, aktiva skribenter och de som håller sig till att läsa men inte riktigt har ork/tid/lust att skriva så mycket. Alla är lika välkomna!

Det finns massor av matnyttiga artiklar, och hittar du inte vad du söker så fråga på, det finns inga frågor som är för dumma!

Än en gång - varmt välkommen in på fibro!
Mvh Tassy, medarbetare

Rita-S
2008-10-02 16:33
0

Du är så välkommen hit med både gott humör och gnälldagar! Och tillföra nåt kommer du så absolut, du är dig själv och har dina erfarenheter och tankar, du har så absolut nåt att bidra med :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

mongu
2008-10-02 19:03
0

Välkommen Mia!

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Pisan
2008-10-02 21:02
0

Välkommen hit till oss fibrosar Mia!!!!! Glad

Tatsja
2008-10-03 01:00
0

välkommen Mia

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Anna-Klara
2008-10-03 01:33