Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1964 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 30 Sep - 08

God Morgon på er gott folk. Hoppas natten ger er den sömn ni så väl behöver.

Själv e jag på väg att försöka sova, men hostar å snyter mig som en galning, förkylningen har tydligen flyttat in o flyttar den inte snart ur min kropp kommer jag att kräva hyra. Skrikandes

Zimba önskar er alla en bra näst sista September dag.

Enlig Tassy så e jag en virrhöna eftersom hon påpekar att det e den sista dagen i September idag, åh tyvärr måste jag mot min vilja ge henne rätt.Rynkar på näsan

Zimba e en virrhönaSkäms

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Godmorgon, el godmorgon hade det varit om kl iaf hade vait runt 7. Jag har varit uppe sen vid halv 4 och kan inte komma till ro igen, det värker och jag blir tokig. HAr klåda öveer hela kroppen när jag har smärttoppar, någon annan som har det.

Idag ska jag till vet med Baloo på fm. Dom fick göra en odling på hans öra för att se vilken medecin han ska ha, får den i morgon, + att dom nog gör en ordentlig öronsköljning…bläää

Sen vet jag inte mer vad som händer……segt….hatar att inte sova på natten, och jag som tom har fått min säng lagad !

Bigblomman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

I går var jag till Stockholm och införskaffade mig en kattunge, 13 veckor gammal. Det är min fördelsedagspresent! Jag saknar Findus och det gör även Gizmo, min andra katt, och min dotter. Jag kan i alla fall skriva att det blev kärlek vid första ögonkast mellan Gizmo och den nya katten Izabella. Gizmo går runt efter Izabella och mår så gott. De båda har sovit med mig hela natten. Izabella fann sig verkligen snabbt här hemma och är så söt. Visar bilden som satt med på blocket.se häromdagen…

Rita-S
0

Vilken underbar kissemisse, Bigblomman!

Här har en annan sovit hela kvällen i går och i natt, så jag känner mig nästantill utsovit! Måste ha lyckats komma i Remsömn i natt iaf. Underbart!
Startade dagen med att lyssna på några minuter med nyheter, innan jag klev upp, gjorde i ordning gubbens kaffe, satte på en tvätt och tömde diskmaskinen för tvättade muggar o grejs.

Bra start på dagen att faktisk orka sådan FÖR klockan halv 7 på morgonen!

Skall jobba i dag, men i dag blir det ingen övertid har jag bestämt. Jag jobbade nån timme eller två övertid i går, och det får räcka.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

#2 Gud så söt, vad är det för ras ???

Zuzzi
0

God förmiddag :)

[Tassy]
0

#0 virrhöna, det ÄR sista september idag Tungan ute

God morgon alla, Tassy är uppe tidigt idag, nu ska jag strax åka ut till Tuna Park och shoppa lite Flört relativt bra och smärtfri morgon, men ont i bröstet tyvärr Obestämd

chigak
0

Godmorgon alla.

Har inte kommit ur sängen än idag. Förkylningen vill inte riktigt släppa. Sover sämre nu när jag hostar stup i kvarten. Annars en ganska bra morgon. Bara min axel som spökar och gör ont. Ska träffa min sjukgymnast idag så hon får titta på den.

Sen ska jag åka och köpa lite nya fiskar till akvarietSkrattande

Misimurf
0

God middag

Egentligen skulle jag vara på jobbet nu men jag blev tvungen att åka hem. Helt plötsligt började jag känna mig yr och illamående och var tvungen att spy. Nu har jag vilat i nån timme och jag känner mig lite bättre men jag fryser så jag ska nog bädda ner mig på soffan igen. Det är fler på jobbet som känt sig såhär men de har varit jätteförkylda och haft feber.

Känner mig inte så bra i kroppen heller, vädret har blivit sämre så det beror nog på det.

Zimba & chigak- krya på er, hoppas förkylningarna släpper

Bigblomman - vilken liten sötnos du skaffat

Hoppas alla får en bra dag

Kram

[Tassy]
0

God eftermiddag!

Nu är jag hemma igen, och tokfryser! brr! och regnar gör det, och det känns som om bröstet fastnat i ett skruvstäd Skrikandes jag vill kunna andas normalt Gråter

Anna-Klara
0

Bigblomman; sicken söt kisse - Grattis :)

[Tassy]
0

#2 ååh vilken liten snutteplutt Kyss

Bigblomman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min nya kattunge:Izabellas mamma är en gråblå huskatt och hennes pappa en birma! Iza är helt underbar, väldigt orädd och oehört väluppfostrad. Gizmo är fortfarande kär!

Anna-Klara
0

#12 Nuttingar!!*gosa*