OT: God Morgon 1 Okt - 08
Ja nu får man väl säga att hösten e här nu när det blivit 1:a Oktober, detta året har ju bara rusat iväg.
God Morgon på er alla och hoppas denna dag blir bra för oss alla. Hoppas kan man ju alltid, för hoppet e ju det sista som sviker en, sägs det.
Zimba älskar hösten o mörkret.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Brittsommar ska vi väl ha hoppas jag. Det ska ju va runt den 8 oktober, Birgittadagen.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
Godmorgon alla. Ja ruskväder är det. Men när hunden varit ute så är det skönt att komma in i värmen. Snart är det ljusets tid. Alla julsaker upp. Då luktar det gott i alla stugor.
Kramiz i regnet.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Godmorgon, i natt sov jag som en klubbad säl tack vare ordentlig dos sömn medecin, behövde sova. Tyvärr är värken inte snäll idag
ska åka och fika med en kompis nu och försöka tänka på annat.
kram på er

God förmiddag
Här är det regnväder och det känns i kroppen. Jag är hemma från jobbet idag men jag är inte sjuk längre. Vi har som regel att man ska vara hemma en dag extra om man har haft magsjuka och jag spydde ju igår så då är det bara att stanna hemma. Det känns rätt så skönt iom att kroppen värker.
Jag ska snart åka in till stan och köpa färg så jag kan måla klart mitt vitrinskåp. Senare idag ska jag ev ut på en skogspromenad med min fd svärmor.
Hoppas alla får en bra dag

Ja vad ska jag säga inte godmorgon det får väl bli godkväll.
Har varit hos veterinären med min katt Sune. Han har varit i slagsmål o har ett fult sår på svansen. Det luktar fruktansvärt illa. Han klarar inte att hålla upp svansen stackarn.
Men det var klassiskt för slagsmål sa veterinären. Sune fick en penicillinspruta o så ska han ha penicillin två ggr per dag i sju dagar.
Så nu vet jag vad jag har framför mig. Det är inte alltid så lätt att ge medicin till katter. Så om jag vrålar nån dag så vet ni varför.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

God kväll!
Pisan trött. Ont. Har köpt en tomte idag, det är nog rekord för mig, har ALDRIG handlat julsaker så här tidigt… Himla fin tomte, det är en sådan där grå, ser ut som en vätte (eller vad det nu heter), han står och vaktar vid balkongdörren. Har inte sagt nåt till nån här hemma, tänkte att de kan få upptäcka honom själva…. 

Godkväll.. tänkte bara hoppa in här o säga hej. Har varit en hemsk dag idag, sov cirka 2 tim i morse .. och har gått omkring som en zombie. Det regnar och blåser och är kallt.. Har jag sagt att jag inte tycker om oktober förut? nåja.. jag tycker INTE om oktober 
Pisan - härlig tomte 
#5 svep in din lilla kisse ordentligt i en handduk vid medicindags, så slipper du se ut som en kassler efteråt
håller tummarna

Det skulle var skönt att få lite värme igen runt "min" namnsdag ;)
Jag har varit ute och flugit på kvasten hela dagen. Nu är jag död och skall lägga huvudet på kudden!