Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 845 ggr
Zimba
0

OT: Att ha tråkigt.

Just nu har jag tråkigt, vet inte vad jag vill göra, borde förstås sova, men som alltid blir det sent, fast jag har bättrat mig, jag e inte lika mycke nattuggla som jag vart.

Vad gör ni när ni har tråkig o e en smula rastlös?????

Saker man kan göra utan att bli utskälld av grannar el vräkt.

Zimba har tråkigt o lyssnar på regnet som just börja, det va lite mysigt.Oskyldig

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

hmm, förutom att maila runt så gosa massor med djuren, spela spel.. lyssna på radio.. läsa böcker, duscha i flera timmar Oskyldig

Zimba
0

Duscha i flera TIMMAR, e du inte klok, då blir Zimba ett russin, nä mas 10 min orkar jag stå i den. Sen tror jag inte grannarna skulle uppskatta det mitt inatten.

Hm, måste ju kolla en viss film o se om den funkar i datorn, kom jag just på, var jag nu la den Skäms Eller vet du Tassy vart den e, det ligger på samma ställe som du la den, för du bytte film.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

russin är ju trevligt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

Men att duscha i flera timmar är inte bra för kroppen och sen ska man ju orka stå upp hela tiden. 10

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Rita-S
0

Det finns då pall! :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

Men då får man så ont i baken. Laughing

Väl mött, Tatsja

[Tassy]
0

när jag dushar i flera timmar varvar jag mellan att sitta, ligga och stå, badkar är bra att ha Skrattande

Zimba: filmen står strax till höger om tv:n i sitt fodral där, tror jag Skäms annars får jag fixa nya filmer åt dig och skicka tillsammans med arne Oskyldig

Tatsja
0

Kan inte använda badkar. Sen är jag en sådan där som duschar snabbt.

Zimba. Ibland kan det vara bra att ha tråkigt. Då uppskattar man annat bättre.

Väl mött, Tatsja

Pisan
0

Jag har en duschbräda till badkaret som jag sitter på. Växlar mellan att stå och sitta. Men flera timmar fixar jag inte Förvånad En halvtimme däremot går bra - och SÅÅÅÅ skönt!

Jag brukar slå ihjäl tid med att surfa på nätet, pärla om jag orkar eller läsa.

[Tassy]
0

när jag bodde ensam i Uppsala och hade en väldigt väldigt jobbig period (när fibron bröt ut för fullt och jag hade ingen aning om vad som hände med mig, sköldkörteln levde faderullan och panikångesten lurade bakom varje hörn) då brukade jag duscha bort hela nätterna.

mayolica
0

jag brukar inte ha långtråkigt särskilt offta det beror antagligen på att det många kallar tråkigt kallar jag lugnt och skönt.

om jag skulle ha tråkigt finns det  dator,TV och bra böcker att läsa.

~ mayolica ~