OT: Påhitt!!!!
Idag var jag iväg o lämnade en blankett, på hemvägen ser jag ett gäng ungdomar o ser att dom gör nåt, tar ett extra varv i rondellen för att kolla. Vet ni vad dom gör. Jo spänner fast TEJP mellan träden. Dom hade skitkul o Zimba blev förbannad. Tejpen satt i ansiktshöjd. Vad e vitsen med sånt här????? Jag försökte få tag i dom, men dom va puts väck. Har dom inget bättre för sig??? Nä det har dom tydligen inte, suck. Ett tag spännde dom stålvajrar över vägbanor i hals höjd, en moppe kom o killen dog. Så jävla onödigt. Skaffa er ett liv o en vettig sysselsättning istället. morr
Stackars dom som går in i detta o kanske ser dåligt.
Zimba blev så arg.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Oj vad synd att du inte hade med dig en kamera och tog bilder på det hela. Det är vållande till annans skada enligt lag åker de dit så det bara ryker om det.
MORRRRRR vilka skitungar 

Näe, man blir ju galen! Morrrrrr härifrån också. Pisan arg 
När jag jobbade som väktare, så var jag på natten på väg till ett ställe i Rinkeby. Ser hur en kille gör något på vägbanan. En stålvajer. Stannar och får stopp på en taxi som kom. Han ställde sin bil tvärs över vägen och när polisen kom, så visade det sig att killen var kvar i diket. Stupfull. Tänk om det hade varit fullt med bilar som kommit.
Nu lyckades taxikillen och jag undvika en allvarlig olycka.
Så under alla mina år som väktare att våldet trappats upp. Vissa föräldrar bryr sig inte om barnen. Fick flera gånger åka ner till plattan under helgerna för att hjälpa till. Bara för att jag var ensam tjej som jobbade natt. Där fanns 8 åringar och uppåt klockan tre en lördagsnatt. Frågade vad de gjorde där. Jo, morxan och farsan har fest. Fick 500 spänn och order att komma hem först i morgon.
Gissa vilka som tog hand om dessa barn. Det var ju knarkarna som gick på plattan. Inte undra på att samhället ser ut som det gör, när föräldrarna inte kan ta hand om sina barn.
Tror inte på fri uppfostran, har sett att det är fri från uppfostran. Barn behöver regler och normer och föräldrar ska vara föräldrar inte kompisar. Det kan de vara när barnen blir stora. Det går inte att försöka fostra dem när de är tonåringar. Vi måste börja redan när de är små.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
#4 Nej men gud, så fruktansvärt!!!
vart är världen på väg? 
#5 Det undrar jag också. Våldet är ju på väg ner i åldrarna. När jag var liten, slog vi aldrig på en som låg ner. Nej, vi sträckte fram handen och hjälpte den personen upp så vi kunde fortsätta slåss och inga vapen, bara nävar. Allt var inte bättre förr, men detta med vapen är hemskt. Barn går idag ut med knivar och letar vem de ska sticka ner. Hemskt
Väl mött, Tatsja
#6 ja det är fruktansvärt, verkligen. När min lillebror började skolan drog hans 8 åriga klasskamrat kniv, först hotade han omgivningen sen sig själv. 8 ÅR!!!!!!!!!!!!!!! 

Det jag undrar, var är föräldrarna och vad gör de?
Väl mött, Tatsja
i det fallet är föräldrarna enbart ett sorgligt kapitel. 

Det finns många sorgliga föräldrar. Såja nu blir jag väl påhoppad, men det tar jag.
//Baloo forever
nehejdu, har ska inte hoppas någonting på våran Zimba 

//Baloo forever
Jag håller fullständigt med Zimba. Vissa skulle aldrig få skaffa barn. Sen finns det mönsterföräldrar också. Så inte ska du skämmas inte.
Väl mött, Tatsja