Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1207 ggr
Rita-S
0

OT God morgon 28 september

I dag har gubben födelsesdag. Hans svärföreldrar åker hem igjen, så vi skal nog ta det lugnt i hela dag!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

Ohhh gratta honom från mig =0) Har han fått något fint ???

Hur känns det i kroppen idag Rita, mör efter går dagen ?

Misimurf
0

God morgon kära vänner!

Här i värmland skiner solen och det ser ut att bli en fin dag. Jag känner mig sliten, sömnen har inte varit den bästa på sistone pga ryggvärken. Om en timme kommer min fd svärmor hit och vi ska gå en skogspromenad med hunden. Hon håller på att separera från sin sambo som träffat en annan så hon mår inte så bra just nu. Jag känner att jag måste ställa upp och stötta henne även om jag egentligen inte orkar, jag har fullt upp med att klara dagarna med alla värk.

Jag måste även höra av mig till en kompis som är deprimerad och höra hur det är med henne. Det är en väldigt komplicerad situation hon är i och jag tvivlar på att hon är ärlig med hur hon mår, varför hon mår dåligt osv. så det är svårt att veta hur jag ska bemöta henne.

Senare idag ska nog jag och min kombo höststäda i trädgården och på altanen. Jag har förberett genom att ta en tradolan så att jag ska orka ;)

Hoppas alla får en bra söndag

kram

Rita-S
0

#1 lite aning träningsvärk i mage och lår men annars inget mycket mörbultat! Värre sitter det i att vi gick på järvzoo i går, promenaden som går uppöver ar tung för mina hofter.. :/ Men roligt var det!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

Rita. Gratta honom från mig. September är en härlig månad att fylla år i. När jag var liten så hörde jag en melodi på min dag. Trodde länge att de spelade den bara för mig. Vet annat idag. Men älskar den än i dag.

minns i november den ljuva september.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Pisan
0

Rita; gratta gubben från mig också!

Här är solen framme idag. Jag tror jag skall gå på marknaden här i byn. Men först skall jag äta frukost. Har nyss gått upp.

Ha en fin söndag!

Tatsja
0

Min sons fästmö ringde nyss och gjorde mig glad. Hon kommer över och ger min Tatsja ett bad. Kan inte det själv på grund av alla skador. Sussi är jättego och fin. Gillar denna tjej och sen har hon ju gett mig ett underbart barnbarn.

Väl mött, Tatsja

Mysan59
0

Jaha och idag fyller min minsting 21 år… Glad

Tatsja
0

Grattis till minstingen.

Väl mött, Tatsja