OT God morgon 25 september
I dag skal vi i möte med ledningen på jobbet, facket altså. Blir kul. Vi kanske lyckas trycka hårt på rutiner nu.
Sen skal jag jobbajobbajobbajobba, shoppa litet innför morgondagens utflykt, och sen hem, äta middag, ¨göra huspyssel och sova!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Morron på er alla goa glada människor.
Zimba slog personligt rekord med att gå o lägga mig
redan vid 22- tiden, nåt som händer mycke sällan.Ska iväg med mamsen på stan en sväng, sen blir det hem o dammmsuga .
Hoppas ni får en bra dag.
Zimba gäspar stort
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Morrn morrn! Idag tänker jag överraska de jag bor hos, dvs Tassy är i storstädartagen
Håll tummarna för att jag inte klantar till något..
Sen ska jag ut idag igen och promenera och shoppa, kanske blir det en lunch tillsammans idag (jag ska ut med samma person som jag var ut med igår)? 

Godmiddag ! Städar tvättar och försöker organisera lite här hemma. Måste storhandla också. Ska till vetrinären i em med en vovve och sen kommer mammsen och hälsar på !
Ska försöka hinne slappa en stund också.
Mackan har ingen läxa för dom är lediga i morgon och han ska va med en kompis så jag får nog lite tid över till mig själv idag =0)
Måste kolla igenom hans kläder lite också. Ska in och shoppa en runda med en kompis hennes son och Marcus i morgon. Kan ju va bra att veta vad vi igentligen behöver !!!!

Oj oj oj vad ni städar! Jag orkar inte. Och skitigt är det. Hemtjänsten som städar här kom aldrig förra veckan, och inte har de hört av sig heller 
Har varit på aktivitetsgrupp idag. Där lagar vi mat och pysslar tillsammans på förmiddagen. Är helt slut nu. Det blir kojen tidigt idag.
Ha det gott!!!